• Fnyz

Scrapträsket

hejhej

har ni nå tips på något som ni inte ångrat att ni köpt när det gällre scrapping??? något som ni använder mycket?

• Fnyz

de flesta vekar svara fluid chalks... vart är det bäst at köpa detta, vad behöver man, kan man få lite mer förklaring till det ngnstans..harförtått att det är färg som man "skuggar" kanter med t.ex för att få det att se ut som brända kanter.

• Fnyz

jag ltear bland butikerna men jag hittar mest sånna där det är flera färger i samma "burK" elelr vad man ska säga. har du något tips på nån speciik bra butik som har dessa och som har stort utbud av övrigt åxå.

• Fnyz

ååå vad jag vill handla.... har ju en öljett tång sen tidigare men den når man ju inte så långt in med...
    funderar på chalks iaf.

vilka lim ska man ha då? till de olika sakerna...

• Fnyz

hejhej

ja angående min fråna om lim så ahr jag ett syrafritt limstift å så har jag mini gluedots å jag håller med de är jättebra till dekorationerna. om 1,5 vecka ska jag handla när det börjar rulal in lite pengar å det är inför den inhandlingen sopm ajg vill vara säker på vad jag vill ha...

Har fått lite tips å hjälp av sagomamma åxå men hon får ju inte skriva till mig här så henne pratar jag med i hemlighet funderar på att stödja hennes sida lite eftersom det är skönt å veta lite mer vem man handlar av så man inte behöver vara lika nervös över internetbetalning

jag vill åxå ha en sån där blomstans den är jättefin å så vill jag ha en fotoskrivare.... ska försöka övertala min sambo att vi har ett stort behov av en fotoskrivare så kan han betala den

ha de så bra å massa tack för all hjälp fortsätt gärna å tipsa om bra saker å även mindre bra saker så man får lite recensioner om grejerna

• Fnyz

hejhej nu har jag färdigställt ännu en lo som finns i mitt galleri under starka bilder blir bara mer och mer nöjd med resultaten

• Fnyz

ååå vad jag har blivit kär i Center City Designs och Chatterbox pappren =) vill typ ha alla.... älskar alla blommig "70-taliga" papper.... var bara tvungen å skriva de...

Svar på tråden Scrapträsket