Inlägg från: Cia o krabaten |Visa alla inlägg
  • Cia o krabaten

Scrapträsket

Gonatt tjejer!

• Cia o krabaten

Mammsy: Jag sätter ribban lite lägre och hoppas på lite journaling till ett-årsdags korten... Ett brev från pappa inför framtiden.
    Han tjatar bara om att jag ska göra egna papper osv i PS och skriva ut själv.... Han tycker man fuskar med färdiga papper och skisser osv. (Observera att han inte gjort ett uns själv utan är läktarproffs! )

• Cia o krabaten

Förresten grattis Cheri!!
    SNart är hela scrapträsket representerat bland dagens scrappizar!!!

• Cia o krabaten

Sitter och håller på med veckans scrappiz-skiss.
    Det blir inte så bra som jag önskar....
    Men det är ett av min månadsfoton som ju är MÅSTE foton vilket är drygt.
    Men snart är de slut!!!!

Orkar inte fixa journaling ikväll, så det får vänta ett tag.

SVenskengelsk: SCraplifta då?? Brukar funkar bäst för mig.

• Cia o krabaten

Grattis Zara!!!

BV: jag tycker inte du behöver vara orolig. Det skrivs ju bloggar som är betydligt mer detaljerade och även inlägg... Men du kan ju alltid låta bli det inzoomade fotot så ser man inte exakt vad det står... Om du känner så.
    Åååå vad jag tänker på dig nu. Håller alla tummar som finns. Du ska ju sova på natten och hämta ork inför förlossningen, inte sitta uppe och scrappa!!!

Mammasy: Bra gjort med skiss! Ska vi ha ngn lista vi går efter eller ska vinnaren göra nästa skiss? Är lite pirrigt glad över skissutmaningar här i scrapträsket OCh du, vi skulle ALDRIG kasta ut dig!!!

• Cia o krabaten

Nu sitter jag med veckans skiss! Jättekul faktiskt
    Men så kom jag att tänka på att vi borde nog inte visa dem förrän vi ska lämna in dem, annars kan man ju "bli påverkad av" (Läs lifta ) Någon annans ide....
    ELler vad tycker ni???

Lioness: Det funkar också med natur foton. Gjorde så på ett foto med gräsmattan full av scilla och det blev också läckert!

• Cia o krabaten

Skumpis: Jag vet inte vad de andra tycker,men som det brukar vara på andra forum med skissutmaningar så får man fixa och trixa lite som man vill med den, bara man ser att den finns någonstans...
    Tex är det ju helt ok att spegelvända, om du inte har ngn journaling till taggar så anser inte jag att det behövs några, likså om du behöver flera foton eller nåt så är det bara att sätta dit, så länge man ser att det är skissen i botten.
    Tex kan ju inte Cheri komma med ngn av sin senaste underbara LO's och hävda att det är Mammsy's skiss, för det stämmer ju inte nånstans

Har ni andra, ffa Mammasy eftersom det är din skiss, ngt att invända så hojta till!

Sen brukar man rösta på den man tycker mest om.
    95% av fallen blir det ju den man tycker är snyggast, men det kan ju även vara ngn detalj som är helt underbar!

• Cia o krabaten

Godmorgon till sommartid och att tjejen vaknade strax efter 6 och inte 5!!!

Vad är ni för ena nattsuddare
    Cheri: Du har för mycket tid (läs för tråkigt )!!!

• Cia o krabaten

Tingeling: Inte heller ngn aning, tyvärr.
    Men de böcker jag sett är oerhört växlande kvalitet. En jag tittade på idag (iofs svensk) hade mest mallar på tags och pp och sånt, och det är inte vad jag vill pyssla med. Så det bästa är ju att bläddra i den... skulle du inte åka över själv??

Utteröga: Japp! Min är nästan klar Bara 1-års bilderna kvar.
    Många av dem finns i mitt galleri, men här är en länk om just detta!
    beta.familjeliv.se/Forum-5-179/m7471726.html

• Cia o krabaten

Tingeling: Skulle inte du till USA och handla?? Ngn annan kanske, sorry

Svar på tråden Scrapträsket