Scrapträsket
Loppan79 - Jag skulle ha valt Jersey av de stämplar som finns där.
Loppan79 - Jag skulle ha valt Jersey av de stämplar som finns där.
Foamstamps mixed är de enda jag har, och de tycker jag är bra och prisvärda. Det är ju 3 olika alfabeten i den förpackningen.
Finns t.ex. på vixxxansscrapbooking.se, under stämplar-foamstamps-making memories. Kostar 139 kr.
Nu undrar jag en sak, vet inte om nån av er har svaret, menjag testar:
Hur gör man för att starta en nätbutik med scrapbookinggrejer? Hä i Finland finns det INGEN sån butik, vad jag vet. Så det kunde ju vara en bra affärsidé. Men varifrån köper man alla grejer? Importerar man dem direkt från tillverkaren eller? Och hur får man tag i ett sånt där smart butikssystem som alla butiker har? Hoppas nån av er vet och vill svara? Kanske Sagomamma kan skicka privat meddelande och berätta hu man gör?
Loppan79- jag minns inte exakt, men de är ganska stora 4-5 cm kanske. Jag minns att jag frågade samma sak för x antal sidor sen innan jag beställde så svaret finns nog här i Scrapträsket nånstans
Ska fråga de tjejer som du nämnde. Tack!
Jaa, visst vore det kul med en egen scrapbutik i Finland, aell! Ska vi starta en tillsammans?
Åååh Meli - snart har du övertygat mig.
Ett problem är att jag måste ha butiken både på svenska och finska och det betyder ju dubbelt med jobb. Jag är liksom inte så speciellt bra på finska...Fast det går nog att lösa.
Jag lovar att göra lite efterforskningar om hur man gör här i Finland för att starta eget, så får vi se...
Tack Cia! Jag gillar det också!
Vad kooonstigt att du redan vet vilken LO som är min
NOT!
SKUMPIS - Veeet du vaaad?
Idag kom mitt paket från House of paper. Visst tog det länge, men guuud så kul när man väl fick det! Jag beställde mest alfabetstickers, ett foamstamp-alfabet, några brads och blommor. Hoppas ditt paket dyker upp i dagarna också!
Skumpis - jag beställde Susy Q foamstamps. Ser ut så här:
www.houseofpaper.com/m5_view_item.html
Jättefina! Har inte hunnit testa dem ännu.
Ja, Marrajah det är rätt adress.
Hej tjejer!
Har inte varit så aktiv på senaste tiden, men nu har jag beställt ett STORT paket från House of paper. De hade ju 20% på allt och fri frakt i helgen för att fira deras Memorial day. Så då passade jag på! Slutsumman efter rabatt blev 78 dollar! Då beställde jag nya Junkitz blommor (har ingen aning om hur stora de är - de ser rätt bulliga ut), foamstamps, och ett ANTAL papper, säkert 50-60 st. Beställde dessutom 2 plasthållare för 12x12 papper. Ska bli sååå kul att få paketet. Kanske jag återfår min scrapmotivation då...Fast förra gången tog det 5 veckor innan paketet kom, hoppas på snabbare leverans denna gång.
Det var bara lite synd att de flesta av Prima blommorna var slut där då jag beställde...fast i och för sig lite tur för min plånbok. Annars hade jag nog shoppat loss på dem också. Får bli en annan gång!
Jo79 - vad gör man med floss? Har inte fattar det riktigt ännu. Tycker det låter lite läskigt, floss betyder ju tandtråd...
Malinka2 - jag har bara betalat med visa kort så jag vet inte om det fungerar med ett tillfälligt internetkort. Du kan ju maila och fråga.
Ahaa...Så man använder det som vanlig tråd då i princip?
miaIsL - House of Paper har stort utbud. Dessutom fri frakt på över 50 dollars beställningar. Jag gillar den butiken!
Lifetime moments verkar vara dyrare än House of Paper, i alla fall de saker som jag kollat. Jag har beställt 2 ggr från HoP, första gången tog det ganska länge innan paketet kom, ca 4-5 veckor. Andra paketet beställde jag för en vecka sen, hoppas att det kommer snabbare. Det positiva med HoP är att de har fri frakt på ordrar över 50 USD. När jag beställde hade de dessutom ett erbjudande på -20% på hela ordern och fri frakt på beställningar över 20 USD.
Vad är det? En resväska? En beautybox? Eller en SCRAPVÄSKKA kanske!!!
Varifrån beställde du den läckerbiten?
Härifrån beställde jag retroblomman för nån dag sen:
shop.pysselpunkten.se/
Den kanske finns kvar ännu om du har tur...
House of paper har 30 % rabatt nu!
F-n, jag som beställde när de hade 20 % för nån vecka sen ...jaa, ja smällar man får ta!
Men en altan är ju inte fy skam heller, bitte71!
Tänk logiskt, du kan ju sitta där och scrappa i sommarsolen då
Matriark - jag har också beställt från Scrapshopen, och jag har mailat henne 3 gånger angående betalning från Finland, men jag har ännu inte fått nåt svar. Jag vill ju betala in pengarna nån gång, men jag måste få 2 olika koder av henne för att kunna betala från Finland...Störande! Efter att jag betalat in pengarna på hennes konto tar det flera dar innan hon kan se dem där, så det betyder att jag får vänta skitlänge innan hon ens skickar mitt paket! Jag beställde en massa primablommor, gillade de små påsarna hon hade för 29 kronor. Får väl se om det blir nåt mer köp i den nätbutiken...