Inlägg från: Amelié77 |Visa alla inlägg
  • Amelié77

Scrapträsket

Malinka2, jag bor i Vasa, Finland så jag har inte möjlighet att delta i era träffar. Det hade varit kul, men jag får väl vänta tills hobbyn sprider sig här omkring.

• Amelié77

Nån undrade om billiga plastfickor...Jag köpte mina på Tiimare, 10 st för 3,90 euro. Visst finns Tiimari i Sverige nu också? 3.90 borde väl vara runt 37 kr, eller?

• Amelié77

Snysop - jag köpte plastfickorna för nån vecka sen, och då var de nya, så de borde nog finnas kvar på Tiimari.

Det behöver väl bara vara syrafritt om du har foton på LO'n, det är ju de som tar skada om pappren innehåller syra. Så om du bara gör en receptbok utan foton borde det gå bra med papper som inte är syrafria.

• Amelié77

Hej tjejer!
    Tänkte bara berätta att skissen för nästa veckas FL-utmaning finns i mitt galleri nu. Den ligger under starka bilder. Hoppas att så många som möjligt vill vara med i utmaningen vecka 17!

• Amelié77

vixxxansscrapbooking är bra tycker jag. Stort utbud och GANSKA snabb leverans. Jag bor ju i Finland så det är säkert mycket snabbare inom Sverige.

• Amelié77

Anne81 - Ja, det tror jag man kan. Skicka bara ett mail och skriv att du inte vill beställa sakerna eftersom det blev för dyrt. Det borde nog funka...

• Amelié77

Okej, nu komer en väääldigt OT fråga - men är det nån av er som vet nåt billigt ställe där man kan bo några nätter i Göteborg, Borlänge-trakten och Jönköpings-trakten. Ska på bilsemester i Sverige och Danmark i sommar. I så fall kan ni väl skriva i min gästbok...

• Amelié77

Hej på er tjejer!
    Har inte scrappat på över en vecka - känner att jag inte har några kul foton Kanske det är en scrapsvacka...
    Är i alla fall nästan klar med denna veckas skissutmaning, har bara journalingen kvar (den är som vanligt svårast för mig).

Nåja, jag tänkte bara kika in så att ni inte glömmer bort mig även om jag inte är så aktiv på ett tag framöver.

Svar på tråden Scrapträsket