Inlägg från: Amelié77 |Visa alla inlägg
  • Amelié77

Scrapträsket

Kollade just in den där Wishbladen. Visst vore den skoj att ha, men guuuud så dyr!
    Och inte kommer det ju med nånting heller, bara några olika fonter. Sen måste man köpa extra fonter för dyra pengar. Jag trodde först att man kan använda vilken font som helst som man redan har i sin dator, men så är det tydligen inte. Eller? I så fall vore det ju kalas!

• Amelié77

OKEJ, nu är jag lite sur
    Har just framkallat foton och när jag öppnade paketet såg jag att de är glansiga!
    Jag, min virrpanna, glömde ju att säga till att jag vill ha matta foton, och gubben i affären frågade inget heller. Så jag får väl skylla mig själv! Men det är snyggare med matta - fy, va sur jag är nu! Jag som hade värsta scrappinginspirationen tidigare idag och tänkte att ikväll, då ska jag minsann fixa nästa utmaning.

• Amelié77

Okej, då kanske det inte är nån katastrof att jag fick glansiga bilder då....*muttrar och grumfar för mig själv*

• Amelié77

Chestnut roan har jag, den är bra! Den andra vet jag inte riktigt hur den andra ser ut, men jag kan tänka mig att det inte är så jättestor skillnad mellan dem.

• Amelié77

Ni som har beställt från House of Paper - vad har frakten blivit?
    Det stås så här på deras sida:
    Beginning January 8, 2006, we will be instituting new shipping rates on Overseas and Domestic orders, all orders will be shipped for a flat rate depending on there destination.

Betyder det att det blir samma fraktkostnad oavsett hur mycket man beställer?

• Amelié77

Ah, det var du Mammsy som brukade beställa därifrån.
    Nu har jag skickat in min beställning. Det blev 43 dollar, men ingen frakt vad jag kunde se i alla fall?!? Det stod Free shipping.
    Kommer det några andra avgifter till? Tullavgift?
    Hur snabbt brukar paketet komma?

• Amelié77

Nej, nästan alla prima blommor var "out of stock". Det var lite synd, jag hade också tänkt shoppa loss på dem. Jag beställde inga papper, bara bokstäver av alla de slag, lite brads och ett stämpelalfabet.
    Jag var lite rädd att frakten skulle bli skyhög om jag beställer papper (eftersom de anses skrymmande) men om det är samma kostnad oavsett vad man beställer så är det ju ingen fara. Jag vet faktiskt inte varför det inte kom nån fraktkostnad för mig...skumt!

• Amelié77

Skumpis - det ÄR den adressen. Jag testade igen, men de verkar ha någon slags underhållsservice på gång där just nu. Typiskt!

Jag vet inte hur paypal fungerar, har aldrig använt det. Jag håller tummarna för att mitt kortnummer inte hamnar i fel händer.

Svar på tråden Scrapträsket