Scrapträsket
Zara jag måste in å smyga lite till på din nya
Zara jag måste in å smyga lite till på din nya
Å jag har hör det ryktas om mässa i gbg i september
så det e bara att börja lägga undan pengar
Vad hände med den här veckan?????????? Vips så var det torsdag imorgon.. gahhh hoppas jag hinner få mina bokstäver från scrapfun till skissutmaningen.. men Miggy brukar vara snabb *hoppas,hoppas,hoppas*
Humla Distresser e jättebra tiil det
kolla på inkywings eller octoberstamps tror att båda har en liten distress skola.. eller var det nåna annanstanns..hmn pip till igen om du inte hittar
Distresser e en slags stämpeldyna..
2xA jag vet att Lovelilocks använder sig av torrchlaks titta in hos henne å fråga
tr3z: Min LO fotar jag hos skumpis på Söndag så mailar jag den bums efter det
ZaraÖ ska bli kul att se vad du hittar på
Hjäälp vad jag e trött
å jag som hade bestämt mig för att scrappa i kväll, men vad gör man när man har en busbebba som VÄGRARRRRRR å sova????
undra hur det har gått för BV, nu har en liten gosig bebis
ska bli kul att få höra vad det blev. Nä Godnatt på er.. ska försöka få dottern att sova å sen ska jag med lägga mig.. tror jag..
Mina bokstäver han komma från scrapfun idag tjoho!! Så nu får jag snabbscrappa (...) i helgen till 2 skissutmaningar. Skumpis jag flörtar lite med dig å undrar om jag får fota hos dig på söndag
hehhe... Min journaling kommer oxå att vara dold på min LO men om den inte e det på nåns så gör väl inte det nånting det e ju upp till er hur ni vill tolka skissen