Scrapträsket
Min senaste LO
Min senaste LO
vill bara tacka för alla snälla ord ni har skrivit i min gästbok om min senaste LO, det värmer så mycket särskilt när man gått å vart lite smådeppig ett tag å tyckt att man inte kan scrappa nått alls. Tycker att alla e så söta i denna tråden *Hurra för scrappträsket*
Det här med att välja ppare e ju en hel vetenskap ju.. letar efter ett blågrått papper som inte får vara för murrigt till veckans skissutmaning... fast jag kanske ska ha ett beige istället 
summerminagirl klart du ska vara med
men ja e ju oxå här å smyger Cia klart vi inte lämnar dig ensam helller
Vart kan man få tag i snygga zig-zag band gröna panduro hade bara illgröna å kräkgröna
Men va e det häääääääär har ni satt er å scrappat allihop eller??? *stackars lilla mig* får väl gå å sova då..
Zara jag skrev här till dig igår du kanske missade det
jag tyckte att din LO var jättesnygg iallafall särskilt hur du hade bundt fast s:et
Vet att vi har pratat om det här med att komentera när man har tittat in hos varandra förut å jag brukar försöka skriva en komentar när jag vart inne å kikat men med bebis i knät e det inte alltid så lätt, fast samtidigt hade man tittat på sakerna i verkligheten så är det ju knappast så att man bara hade tittat å sen gått därifrån utan att ha sagt nått..
å en komentar kan värma så mycket,även om man e van scrappare eller inte, å kritik är oxå bra för det e ju så man blir bättre
Aha så det e så man ska göra-"klaga"