• MAMMSY

Scrapträsket

Ja jag tänkte fråga nästan samma sak e det nån som har lust att åta sig att starta en omröstningstråd? för om bilderna ska mailas så får gärna nån annan fixa för våran mail har vart lite sisådär det senaste den väljer själv vilka brev den vill ta emot

• MAMMSY

jagvill ha Lotta.r stämplarna nuuu mutter å mutter j***a magnolia.. mamma ska till borås iveckan skulle ju kunna skicka dit henne iofsig men jag vill egentligen inte stödja en sån affär överhuvudtaget..

• MAMMSY

Näää nu e det sovdags *drömmer drömmer om mina kommande LO:s*
    Sov gott!!!!

Kram Malin
  • MAMMSY

jappsöndag kl00.00 ska den va klar hoppas du mår bättre snart marajjah!

Zara,tr3z å Kela nu har jag vart inne å smygit hos er Hjälp vilka fina saker ni har gjort Missade det där med swappen, synd för det lät jättekul

• MAMMSY

Ja jag vill ju oxåveta hur man lägger in bilder i forumet skumpis dela med dig av din stora visdom

• MAMMSY

Myskatt titta in hos scrapkammaren.se Bejbi har en massa papper från we are memory keapers som skulle passa till fotot i sin butik

• MAMMSY

jag röstar för omröstningstråd helt klart!

• MAMMSY

nja vara vaken.. tycker kanske att vi ska sätta en tidigare tid.. vad sägs om klockan 20.00 så ska  man ha skickat till den som ska starta omröstningen, nån som vill starta en omröstning för vi har haft lite problem med våran mail..

Svar på tråden Scrapträsket