Inlägg från: Cia o krabaten |Visa alla inlägg
  • Cia o krabaten

Scrapträsket

Hmmm fel på länken.

Scrapbutiken-stämplar...- foam stamps- Sen är det överst i mitten.
    (Provo craft) Etcentera.

• Cia o krabaten

Satt bara och läste igenom Tilles tråd och såg att han äntligen fått somna in. Tog ett tag med alla inlägg blandat med tårar.
    Ska gå och lägga mig coh ta över Engla till mig så jag kan hålla om henne hela natten....
    *Sorgligt*

• Cia o krabaten

cid: Hon heter knasbanan på Scrappiz, men på Papprika.se (och här...) heter hon Fiffi.
    Datorutskrifter är ok, så länge du skriver på syrafritt papper.

• Cia o krabaten

*Klappar Jo lugnande på axeln*
    Ibland hjälper det att stänga av och sätta på igen...

Cid: Kan göras olika. Jag gör utskriftsinställningar-där man väljer papper tar jag t-shirt transfer. Då kommer det spegelvänt.
    Vet att det går att göra i typ wordart och ps oxå.

• Cia o krabaten

JO: Jag hade en förut där E badade i en plaskpool platt på rygg.
    Jag tog några Prima-blommor i matchande pool färg och lade över där jag ville skymma. Sen fotade jag! Superenkelt. Dessutom så stack det ju inte ut eftersom det matchade i färg. Andra ggr har jag suddat i ps, men det känns inget kul/snyggt. Inte om man vill ha det som tävlingsbidrag.
    Men ABSOLUT skulle jag censurera.

• Cia o krabaten

Prickelina: All of the above plus lite annat.
    Stickers, rub-ons, skär ut själv mm mm

• Cia o krabaten

Meli: Välkommen tillbaka

JO: det var ju mitt förslag från början. Och när man förlänger albumen så beror det på hur många och tjocka sidor man har.
    Ibland behövs förlängning tidigt och ibland sent. *Svamlar lite, men fattar du? *

Tror även att du kan lämna bakgrunden som den är, behövs kanske inte doodla. Men då kommer ju problemet att när du fyller på med nya plastfickor så har de inget vitt el svart blad i sig... De är tomma...

• Cia o krabaten

Grattis Mammsy!
    Vilka bra presenter!!!

• Cia o krabaten

Malinka: Ett tips om man klarar av att vara så förberedd är att planera sina sidor innan. Välja ut papper mm och ha liksom ett "kit" klart att scrappa.
    Jag fixar det inte, vill liksom sitta där och bläddra...
    Så sist slutade det med att jag hade med mig nästan allt....
    Inklusive mitt "torn" som är lådor för skruvar o dyl, fast fullt med brads och öljetter och grejer. Man vet ju aldrig vad man skulle vilja ha.
    Så det blev två vändor till bilen innan jag kom in med allt

• Cia o krabaten

BV: Härligt!!!!
    Skönt att du "lever"

Svar på tråden Scrapträsket