Inlägg från: Cia o krabaten |Visa alla inlägg
  • Cia o krabaten

Scrapträsket

Måste bara bli nr 1000!!!!!!!!!!!!!!

• Cia o krabaten

Fy F'n vad förbannad jag blir på oärliga människor på tradera!!!!!!!

Såg nu två annonser på samma album. Ett var ytropspriset 90:- och det andra 120:-
    Till saken hör att detta album såldes på Netto förra veckan för 79:-!!!!!!!!!!!!!!!!
    Är det inte fräckt?!?!?!??????????

• Cia o krabaten

Smulan: Såg din på scrappiz. Hillar den massor!

Skumpis: Utskriftsinställningar-pappersval-välj t-shirt transfer så skriver det ut spegelvänt.

Jag ska på scrapträff idag!!!!!!!!!!!!!!!!!
    13-21 har jag fått ledigt från familjen!!!
    Så nu ska jag fixa till Zara's skis tror jag!

• Cia o krabaten

Här är man borta på scrapträff några timmar och ni skriver 20 sidor!!!! HÄRLIGT!
    Fick gjort 2 nya och färdigställt en, så en lyckad kväll för mig och resultatet visas imorgon

SKumpis: JAg använder lite olika fs. Bara att kika in. Men jag använder bara med akrylfärg.

• Cia o krabaten

Cheri: Hos ZaraÖ finns nästa veckas skiss.

• Cia o krabaten

Ja nya skissen på scrappiz var ingen lek direkt...
    Trist att det är två med stora cirklar efetr varandra....

• Cia o krabaten

Nu har jag lagt upp gårdagens alster, förutom veckans FL-skiss förstås Den håller jag på tills på söndag
    Välkomna in om ni vill!

Mammsy: Visst är det mycket roligare att scrappa ihop!!!
    MEn jag fick veta igår att min lokala scrapaffär ska flytta från tjejens hus till en riktig lokal där man kan sitta och scrappa!!!
    Så nu blir det fler scrapträffar för mig!

Kela: Har lite långt... bor ju en dryg timme bort
    MEn jag tror säkert att du får vara med om du hoppar in där

• Cia o krabaten

Mamma i småland: Läs i första inlägget i tråden först, sen får du gärna fråga om du har andra frågor.

Nu suddar vi ut de sura minerna tjejer.
    Bara glada smileisar här i träsket!

Jag tyckte det var kul med anonymt för då fick man gissa sig till vissa alster

Sen vet man ju att skumpis hade den fina bilden sen innan och att mammsys tjej heter Julia, att 2XA nyligen gift sig osv, men en del andra var klurigare att hitta "skapare" till.

JAg tycker vi kör en sväng till och hoppas att det var barnsjukdomar i denna vår första utmaning som nu är avklarade och vi är immuna

Men Zara, jag hoppas att det är APRIL vi ska skicka in bidragen...Vet inte om jag kan hålla på det i 11 mån...

• Cia o krabaten

Bra ide och initiativ med en separat tråd.

Då återgår vi till shopoholics och annat kul i detta scrapträsk och så kan vi ha tidspress och annat som följer utmaningar i den andra.

Hoppas de ledsna kan komma tillbaka när de får abstinens
    För det får vi ju ibland.

Jag vill dela med mig av ett tips jag lärde mig på min scrapträff i helgen.
    OM man ska riva mullberry papper så ska man blöta upp kanterna första. Görs lättast genom att blöta tummen och pekfingret och "tumma" runt där man vill riva. Då blir mullberryn blöt och går lätt att riva och man får fina luddiga kanter!!!!

• Cia o krabaten

Mammsy: Du ska inte satsa högt då och spara till en wishblade istället???....
    De kostar ju 4-5000:- Men det är ju bara 3-4 alfabet och några dies till qk'n så är man där! Och kan ju skriva uta/skära ut ALLT!!!
    Min man tyckte den verkade rolig så han kanske är spekulant :-8 :-0

Jag lääängtar mest efter det min syrra handlade på mässan åt mig, men annars måste jag ha tejp på rulle. Min är sluuuut så nu fick jag fästa stora pappersbitar med fotofix i hörnen...

Svar på tråden Scrapträsket