Inlägg från: Cia o krabaten |Visa alla inlägg
  • Cia o krabaten

Scrapträsket

Först måste jag vänta tills jag blir sugen på att ens försöka istället för att sitta framför datorn/tv'n.
    Och ibland måste jag nästan scrappa ngt "dåligt" för att få igång mig och kunna scrappa ngt jag gillar igen...

Men annars är det ju scraplift som funkar för mig, och inspiration från andra.

Ut och surfa med er så ni kommer ur blocken för FY vad trist det är!!!

• Cia o krabaten

MÅSTE scanna dem Cid.
    Det vanliga papperet bleknar apfort!
    Laminerar man smälter de...

Jag gjorde en klassiker med halva sidan i rosa och halva i blått till E's album och röd/blått till familjens. Fast det var kanske utskriften du menade mest...
    Förstorade och skrev ut gjorde jag!

• Cia o krabaten

cid, såklart var det till Pyret

Mama: Utskriftsformat, egenskaper, pappersval, t-shirt transfer.

• Cia o krabaten

Fnyz: Använder ALDRIG fotohörn till att sätta fast kort med. Såna genomskinliga istället för fotofix alltså. Helt bortkastade pengar för min del.

Fluid chalk är bra till mycket så där håller jag med.
    Annars en skärmaskin, silent setter och skalpell och skärmatta oxå som sagts.

Själv har jag ingen nytta av mönstersaxarna jag har, men köpte dem på clas olsson för en billig slant så det går ingen nöd på mig för det.

• Cia o krabaten

Snysop: Och jag älskar Zig-pennan!
    Köpte mig ett "X" för att alla sa att det var så bra till pilliga saker, men inget slår lu zig-pennan.
    "X"-et var bara drygt tycker jag...

• Cia o krabaten

Fnyz: Fotofix till foton mm (Små dubbelhäftande tejp-fyrkanter). Ev ngn tape runner till stora pappersbitar, Limpenna till smådetaljer och jag älskar mina mini glue dots

• Cia o krabaten

Jippi!!!!!!!!!!!!!!!
    Efter att ha "tvångs-scrappat" en dubbel ikväll så är nu E's första album klart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Å vad skönt att inte ha det hängande mer

• Cia o krabaten

Välkommen ni nya!
    Hoppas ni oxå dras ner i träsket sådär lagom snart

• Cia o krabaten

Samma här. Gjorde det senast i förmiddags
    Man böjer upp kanten lite bara så funkar det super!

Johanna: Kolla de olika forumen, där finns massor (länkar i första inlägget) Eller också www.scrap-maps.com/

Svar på tråden Scrapträsket