Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket

Blä, vad tråkigt jag har Aldrig några nya inlägg i mina favvotrådar och jag har ingen shoppinglust Scrappa orkar jag inte. Sen har jag inga roliga bilder att scrappa på så antagligen blir det ingen utmaning för mig nästa vecka Gråter Måste skicka in nya bilder på framkallning men det vill jag inte göra förrän förra månadens kort är inne i album. Och jag har iiiiiingen lust att sätta in dem.

Kanske skulle passa på att läsa lite på Scrappiz då.... hmmm... eller så tar jag tag i den där fotohögen iallafall...... hmmmm.....

• Skumpis

Nu har jag satt in mina foton från december-februari *glad* Imorgon ska jag göra en ny beställning

Idag slog mig för första gången det här med mode i färger odyl. Just nu vill jag helst bara scrappa i brunt, orange osv. Om 10 år kommer alla tycka att mina alster är såååå fula med såååå fula papper Fast det går ju inte att undvika men ändå

Cheri - Fått foten ur än?

• Skumpis
    Cheri - Skitläcker LO. Läcker frilla på läcker kille också
  • Skumpis

En liten fråga som har med en viss annan tråd att göra Hur använder man monogram??? Ska det typ vara första ordet i titeln eller något helt annat? Kan någon ge exempel och har någon något att visa?

• Skumpis
    2xA skrev 2006-04-10 08:13:18 följande:
    Sover ni alla ännu?
    Nope, jag dammsuger Och funderar över vad som behöver shoppas . Hur ofta byter ni ut era skärblad på skärmaskinerna?? Min är redan slö och jag har använt den jättelite
  • Skumpis

2xA - Den är skitbra! Förutom att den är slö nu då Den skär hela 12´-blad och fungerar samtidigt som linjal. För mig gjorde det jättemycket att få raka kanter på foton, mattor osv

• Skumpis

Matta foton? Brukar ni alla framkalla det??? *man lär så länge man lever*

• Skumpis

Har alla röstat? http://beta.familjeliv.se/Forum-5-179/m8567028.html

Diz82 - Nä, jag tycker inte heller att digiscrapping och vanlig scrapping ska tävla mot varandra. Sorry! Men varför inte starta en sådan här tråd för digiscrapping och kör utmaningar där? Eller köp hem lite papper och kom över till oss

• Skumpis

DianaJ - Jag har en Silent Setter *me like* Fiskars skärmaskin *me like* Matta använder jag aldrig

• Skumpis

Jo79 - Det är Mammsy du ska vara avundsjuk på. Jag har lånat hennes och stansat ut MASSOR!!!

Svar på tråden Scrapträsket