Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket

Glyfen - Ja, jag menade naturligtvis rubriker/titlar. Jag har inte samma konstiga hobby som du
    Angående tradera och överpriser så tycker jag faktiskt inte de är fulare än vanliga butiker. De köper ju också in saker billigt som de sen säljer dyrare. Skillnaden är bara att de har f-skattesedel. Det är tyvärr så ett kapitalistiskt samhälle fungerar. Fast nu ska vi inte prata politik

Nu ska jag scrappa
  • Skumpis
    C o k - Missförstå mig inte. Jag tycker inte heller om när någon säljer till överpriser. Varken på Tradera eller på Panduro. (Utnyttja oss stackars scrappare på det sättet )
    PILLIGT var det att klippa ut bokstäver. Och inte blev det bra heller. Ska köpa foamstamps så jag får vänta på dem.
    Natti natti
  • Skumpis
    eminabilic - Hittar du inte "trådstart" på denna sida så gå tillbaka en sida så finner du den antagligen där
    Jag tycker du framför allt ska köpa ett par enfärgade cardstock (Bazzill) samt ett par mönstrade som matchar dessa. Någon limprodukt och en penna och så är det bara att börja klippa och klistra. Kika gärna runt i våra gallri för inspiriation.
  • Skumpis

Vad är det för adress till house of paper?

• Skumpis

Nä, den sidan funkar inte. Testade förrut

• Skumpis

2xA - TAck, jag såg det själv nu. Läste inte när jag fick upp meddelandet *otålig*

• Skumpis

Sitter och beställer på houseofpaper. Guuuud vad lång tid det tar Men vad mycket rabatter de har Kommer aldrig komma upp till 50 dollar i den här takten Någon som är inloggad som handlat där nyss och kan hjälpa mig sen hur man gör med beställnig och betalning? Har aldrig handlat utanför Sverige någongång...

• Skumpis

Hur handlar man annars? Billigast möjligt vill jag ha!

• Skumpis

Åh, tack Mammsy! Är uppe i 25$ nu så det lär ta tid

Åhhhh... vad kul med mentor!!! Och Miggy som verkar så trevlig!!! Hur får man en mentor? *vill också ha* Hur funkerar det?

Ha så mysigt med sambon!

• Skumpis

Skriver de "gift" utan att man ber dem???

Svar på tråden Scrapträsket