Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket

Jag önskar jag hade hamnat i "träsket" Jag får bara prestationsångest när jag ska scrappa Kanske för att det är ett sådant stort företag när jag ska "få till det". Måste nämligen städa undan på köksbordet och sen plocka fram alla prylar. Jobbigt!!! *Längtar till större lägenhet med egen scraphörna*

Ni som pysslar med kort. Vart köper ni billiga sådana någonstans? Jag har fått mina första stämplar idag

• Skumpis

Jo79 - Jaha, det kanske man gör Fundersam Fast då får man ju inget matchande kuvärt Fundersam

• Skumpis

Billan - Kan du inte säga till mig vart du ska beställa så kanske vi kan sambeställa?

• Skumpis
    Jag har fått paket Men nu undrar jag hur man monterar stämplar på EZ-papper Finns där fram och baksida? Klipper man stämplarna först elelr tillsammans med pappret?
  • Skumpis
    Tack! Nu har jag pusslat Nu återstår att se om jag ska använd mjöl eller diskmedel
  • Skumpis

Okej, nu är jag klar med detta. Det bidde mjöl Fast kan jag skölja stämplarna nu? Hur går det med klistret? Och hur tvättar man bort färgen sen? Också med rinnande vatten? Hur länge kommer klistret mot klossarna sitta i? *har aldrig stämplat*

• Skumpis

*diggar Blue Vapors blablabla när hon kommer igång* TACK!!!
    *Plockar upp skyddslapparna ur papperskorgen*

• Skumpis

lovelylocks - Grattis! FAst vad betyder det??? *jag är för korkad för scrappiz*

• Skumpis
    lovelylocks - Hittade dina underbara alster på scrappiz! Gud så snygga!
  • Skumpis

Frågar här eftersom jag inte riktigt fattar Scrappiz än. När läggs en ny utmaning ut och när ska LOn senast skickas in?

Svar på tråden Scrapträsket