Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Scrapträsket

Jo79
    Å, tack för ditt fina omdöme! Själv skulle jag vilja bli bättre på att använda inte bara starka färger - det gillar jag verkligen - utan också lite mer matta färger (som 3:an i veckans skissutmaning ungefär) samt att använda BG-papper mer än vad jag gör. Alla som använder BG-papper gör så fina saker! Tyvärr får jag inte till det med dem...

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Marajjah

Nu har jag lagt in en ny layout i mitt galleri. Den är gjord efter veckans skissutmaning på scrappiz.

• Marajjah

Vad har ni för album ni som har 12x12? Alltså vad heter de? Vilka rekommenderar ni och varför? Jag är i stort behov att ett nytt eftersom jag har ungefär 20-30 LO:s som bara ligger i en låda...

• Marajjah

Jemmah
    Min syrra bor i närheten av Manchester och jag vet att hon har handlat grejjer till mig. Försök goola fram nåt...

• Marajjah

Retroblommastansen, den stora. Är den ungefär 4,5-5 cm i diameter?

• Marajjah

ok, då vet jag vilken det är... sitter å kollar på pysselpunktens hemsida.

Denna va?

Whale of a punch - Retro Flower
    En tumstans från EK sucess, storleken på blomman är ca 4,5-5 cm.

• Marajjah

Bitte
    Vem har sagt att den ska försvinna ur sortimentet? Jag sitter nämligen här och trånar efter en, men har inte råd just nu jue.. *gråter* Ska den verkligen inte finnas mer?

• Marajjah

Japp, den lilla är söt, kanske man kan nöja sig med den?? Hur stor är den lilla och medium, ngn som vet?

• Marajjah

Mammsy
    Jag har sett tre olika storlekar. Den minsta hittade jag nu, den var 1,5 cm i diameter och den stora är 4,5-5 cm.. Men medium??

• Marajjah

Edma
    Om du hittar en layout som den personen har gjort så kan du se hela den personens galleri.

Svar på tråden Scrapträsket