Scrapträsket
Anne 81
Jag köpte min på scraproom, typ 50:- eller så var det...
Anne 81
Jag köpte min på scraproom, typ 50:- eller så var det...
Fnyz
Kolla på förpackningen om det står att det är syrafritt så är det det. Står det inte så kan du utgå från att det inte är syrafritt.
F-n Alla mina upplagda favvo-lo:s på scrappiz har försvunnit utom tre. Var har de tagit vägen? Varför har itne alla försvunnit? *uäääähhhh*
Cia
Jo, jag läste att det hade med det att göra, men då är det ju konstigt eftersom vi inte har uppdaterat/tagit bort ngr cookies och ännu mer mysko blir det då inte alla bilder försvunnit... Nåja, nu sitter jag iaf med skissutmaningen här på fl och hoppas på gott resultat. ![]()
Finemang - men jag kan nog inte beställa nu då jag har såååå lite pengar. ![]()
Sagomamma
Mmmm... det låter suveränt. undrar just vad sambon kan tänkas tycka om saken? ![]()
Sagomamma igen
Är jag känd kund?
Äntligen har jag beställt "Encyklopedia of Scrapbooking" (+ På smällen, Från A till Bebis, men det hör inte hit). Så nöjd med mig själv! ![]()
Skumpis
Ja, och som jag längtat efter den dagen då jag skulle ha råd till att beställa den där. Nu vet jag vad jag ska läsa för bok på kvällarna. Ska bara ligga och drömma att jag också kunde scrappa så fint. ![]()
Zara
Jepp, har kikat i bägge två och jag har verkligen höga förväntningar på dem. Kommer bli så besviken om de inte uppfyller alla mina krav.