Scrapträsket
NU ropar sängen efter mig. Dags att sussa, Maria! Å jag är så kär i min säng så jag är inte svårövertalad.
NU ropar sängen efter mig. Dags att sussa, Maria! Å jag är så kär i min säng så jag är inte svårövertalad.
Fnyz
Edma, brukar vara här inne och kika ibland och hon scrappar, men har nog en scrapblock just nu, men du kan ju fråga henne i hennes gb. Hon bor där ngnstans. ![]()
trez
Åååå, det där med lager skulle jag också vilja kunna, men det funkar aldrig när jag joxar med det... ![]()
Trez
Men, kan du inte förklara för mig i ett litet mail hur jag ska göra för jag fattar inte scrappiz-förklaringen... *trög*
Cia
Den har jag också gjort! Den är fantastisk. Det enda felet med min är att jag råkade stämpla fel och fick sätta om kortet på högersidan lite och då blev det inte som jag ville riktigt. Nu hittar jag inte det papperet igen.
Den dagen jag gör det ska jag stämpla om är det tänkt. ![]()
Ny LO i mitt galleri. "Snodde" rubriken från veckans skissutmaning. Hoppas det inte gjorde nåt, vem som nu gjort "Vårbus"...
Skumpis
Nöjet är helt på min sida!
Hösten är en härlig årstid, fast nu är det sommar först, det tråkiga med hösten är att det kommer en sååå förb... lång vinter efter.
Menmen...
Nu ska jag gå till sängs å läsa "Encyklopedia of scrapbooking" som kom i brevlådan idag. Jippiiiie!
Första intrycket är bara WOW!
Glyfen
Det jag hunnit med hittills i "Encyclopedia of Scrapbooking" är lysande. fina, härliga layouts som beskrivs, tekniker, material, you name it! Definitivt ngt för önskelistan! Sen är det bra med inbyggt bokstöd också! ![]()
Bejbi och Mama
Jag tror att vädret kan vara en bidragande orsak till er scrapblock. Så var det för mig förra året. Inte roligt att sitta inne och scrappa när vädret är helt underbart!
Ni får väl hoppas på lite regn... ![]()
Verkar som om alla har stansar utom jag. Ger mig ut på stansjakt! ![]()