• tr3z

Scrapträsket

Skumpis - ja, det tar ju ltie tid, men snart får man väl upp farten å så blir allt mycket lättare! Gjorde också bilden som jag har
    <----- där i svartvitt med bara bitringen i rött, bara för att testa. Det var pilligt men vilken bra effekt! Frågan är om jag har tid att scrappa nu när det finns så mycket kul å göra med fotona?!?! Läser på scrappiz om penslar å vill gärna tillämpa lite sånt också på korten innan de framkallas... Ojojoj!

• tr3z

Skumpis - erm *host*

Marajjah - ja, det där krävs nog ltie övning, ser att jag suddat utanför på ett par ställen, men det syns bara om man zoomar

Anne81 - photoshop

• tr3z

Marajjah - jag skcikar ett litet meddelande i din inbox sen när jag har fått bebis att somna en stund

Sagomamma - jag vet, skitbra! Har tänkt att jag ska beställa-hämta upp när vi åker åt det hållet å storhandlar nästa gång

(obs, det var jag som skrev, inte sagomamma, så anmäl inte detta nu!)

• tr3z

Anne81 - du behöver programmet photo shop. Och det är hyfsat dyrt om man köper det.... Jag har för mig att det finns nånstans på nätet där man kan ladda ner en månads gratis prov... Jag hittade detta när jag sökte:
    http://www.soft32.com/download_346.html

• tr3z

Loppan - om du har fluid chalks så blir stämpeln mer ett med pappret, om du använder akrylfärg blir det mer struktur.

• tr3z

Skumpis - förmodligen behöver du förlängningsskruvarna. JAg tror själv att jag behöver såna snart till Jolins album, och då har jag inte alls många plastfickor/LO's i

• tr3z

Pysselgalningen - nu i helgen med start idag? Varför alltid när jag inte har tid?

• tr3z

Hmm, jag kanske hinner lite ikväll.... Vill ju vara med på nåt, men jämt när det händer nåt i scrap-väg så är jag upptagen... Ahja.

• tr3z

Jag har gett mig attan på att jag ska vara med iaf på en av cybercroputmaningarna på scrappiz... få se om jag hinner med fler nu när de stänger redan kl 20....

• tr3z

*puh* snacka om att hinna få in scrappiz-bidraget i sådär sista stund! Shit vad jag vart stressad, Jolin låg å skrek i sovrummet, jag sprang fram å tillbaka för å stoppa i nappen... Jag hann EN utmaning under hela helgen Snälla ni som bestämmer, nästa gång kan det väl vara cybercrop när maken är ledig så att jag kan vara med jättemycket?

Svar på tråden Scrapträsket