• tr3z

Scrapträsket

Hur var det nu man gjorde när man packar upp nya fonter?

• tr3z

Bobline - jag ska dit med Humla78 och min syster Bara på mässan då, på lördag.

• tr3z

Åsså ska det tydligen vara mässa i Köpenhamn i september också.... För oss som bor i närheten

Tänkte fressten dela ut min email till er så kan ni skicka bilder efterhand som ni blir klara. Jag är nämligen klar med min nu så jag kan inte påverkas

[email protected]

Bidrag till FL-utmaningen sön 2/4 skickas till mig: perstorpsbor@yahoo.se
  • tr3z

MAMMSY - ja, det brukar gå snabbt ju!

Och sen undrar jag; vem gör skiss till nästa vecka? (jag vill inte! )

• tr3z

Skumpis - nae, inga än (inte när jag kollade för 5 minuter sen iaf).... bara min egen Och JA det är idé att du skickar in din! Och JA det är jobbigt .-D Kalla mig trez, det brukar jag eg heta på alla forum, men en dag funkade det inte här på FL längre och när jag inte fick svar från hjälp-grejsemojsen som jag mailade så reggade jag om mig..... Men jag lystrar till trez lika mycket, alltså

• tr3z

Jag beställer ju också från scrapfun, och jag brukar antingen ha koll i förhand på vad jag vill ha för rubrik (därför ligger det ett antal rubriker i en låda och väntar på att jag ska orka scrappa dom - i helt fel färger ) eller i efterhand. Det brukar ju oftast inte ta mer än en dag eller två innan man får dom, efter att man betalt.

• tr3z
    det finns en torrversion, som jag aldrig provat. Jag använder "kattögonen". Duttar liksom på på sidorna... Men det är lite klurigt att få det snyggt, det kan vara lite vits att öva på annat papper innan man kladdar ner en hel LO (talar av erfarenhet här)
Svar på tråden Scrapträsket