• tr3z

Scrapträsket

Tycker det verkar smart att skriva upp färgerna... Men kanske göra det själv då, på nåt vänster, istället för att köpa dyrt system....

Jag måste springa igen, bebis sover å vaknar om vartannat (allteftersom nappen glider ur mun )

• tr3z

ja, shajt vilket jobb att fixa allt det där bazzil-grejset! Men, helt klart nåt jag vill ha! Förvånande nog

• tr3z

miiha - näääe, det hardu inte scrappiz.se finns skissutmaningar. Under galleri, tror jag dom ligger (?)

• tr3z

ja, jag säger då det! jag har slutat gå in på era länkar för jag vet att jag inte har råd med nåt..!

• tr3z

Min försättssida för februari till Jolins abum är klar att beskådas. Har ännu inte gjort ajnuari förjag har inga bra papper som passartill vad ja tycker "känns" som januari

• tr3z

LillemorR - kolla in till Humla78, hon har gjort ett apsnyggt album till sin man!

• tr3z

Håller med LillemorR - men! Om alla "tog sitt ansvar" och röstade på BWO eller Andreas Johnson så hade hon kanske inte vunnit! Hoppas hon inte går vidare från kvalet. Ha! (lite engagerad)

Nog om det nu
    Har haft makens familj här i helgen, men nu har de åkt hem och han är ute med Jolin på promenad. Så det är väl bäst jag sätter mig å scrappar, vilket var min anledning att få vara hemma en stund själv

• tr3z

Jag har en liten fråga.
    Om man verkligen hatar en LO man gjort, tycker ni att man kan kasta den då?
    Jag vill sååååå gärna kasta min babysitter-LO, för jag tycker den är fruktansvärt gräsligt F-U-L!!!! Jag menar, kortet kan jag ju framkalla igen, det rör sig inte om många kronor. Och pärlorna är det ju bara att klippa av och spara till ett bättre tillfälle.
    Min man tycker inte att man kan kasta nåt man gjort (fast man hatar det!) för det "kan ju vara roligt att se hur man utvecklas". Men... Det är väl ingen bra anledning att spara en gräslig LO?!
    Hmm, jag tror jag har argumenterat klart för mig själv; jag vill inte ha en sån ful LO i mitt album, punkt.

Svar på tråden Scrapträsket