• Cheri

Scrapträsket

Skumpis skrev 2006-04-08 18:02:21 följande:
    Men jag har knappt några foton att scrappa Ser ändå fram emot imorgon Det är sant! Det finns ingen trådstartspil på min sida!!! Fast om jag gör som ZaraÖ att jag går tillbaka en sida så hittar jag den där ♥
    stämmer!!! sunkversion.. Fot i munnnen
  • Cheri
    Skumpis skrev 2006-04-08 21:50:55 följande:
    Blä, vad tråkigt jag har Aldrig några nya inlägg i mina favvotrådar och jag har ingen shoppinglust Scrappa orkar jag inte. Sen har jag inga roliga bilder att scrappa på så antagligen blir det ingen utmaning för mig nästa vecka  Måste skicka in nya bilder på framkallning men det vill jag inte göra förrän förra månadens kort är inne i album. Och jag har iiiiiingen lust att sätta in dem. Kanske skulle passa på att läsa lite på Scrappiz då.... hmmm... eller så tar jag tag i den där fotohögen iallafall...... hmmmm..... ♥
    mmm.. känner igen mig

Vill scrappa men får lixom inte foten ur..  bara stirrar på foton/papper.. lägger ut och lägger tillbaka..
  • Cheri

Nääh.. vill göra en 10 veckor med dig LO, har framkallat en förstoring på ett så fint kort på Emelie.. men jag hittar inga papper jag gillar till.. det suuuger *bläh*

Jag vet vad du menar med färgerna, alla bruna papper är sååå fina nu tycker jag! Hang 10 är en stor favorit för  mig.. frågan är vad man tycker om just 10 år hehe

• Cheri
    malinka2 skrev 2006-04-08 23:04:53 följande:
    Ni som finns på scrappiz oxå, vilka är ni där? Själv är jag malinka2 där med fast utan tvåan
    Alltså Malinka?

Jag är Ewoney.. den som de flesta kallar ewony.. Skrikandes 

• Cheri

Vem har ni som största "scrapidol", någon ni ser upp till lite extra, som ni ofta får inspiration ifrån?? Om ni har någon ..

• Cheri

Ahja.. jag e ensam kvar som vanligt.. fint.. bara lämna mig här.. gör det Fot i munnnen GråterPenga mun

• Cheri
    Glyfen skrev 2006-04-09 00:29:14 följande:
    Ikväll är jag också uppe och nattsuddar. Det man inte kan göra på dagen får man göra på natten Jag har några idoler på 2 peas, men jag gillar verkligen "tuesdaysfrog". Hon tar så himla fina foton!! Önskar att jag fotade oftare och "snyggare" (och använde "riktiga" kameran oftare.)Det är verkligen svårt att göra LO på den första bebistiden, de är så små och skira på nåt vis, så det känns som om för mycket runt omkring tar överhanden. Klurigt!
    Eller hur! Nattetid e d ju lugnast

Hmm 2 peas, vet jag inte ens vad det är Får kolla upp vem det är!

Ja, eller på min sons foton är det jättesvårt att scrappa hans bebistid, men nu fotar jag ofta just för att scrappa, så då tänker jag mer på hur jag fotar.  Men sonens foton e så fula o tråkiga att scrappa, tyvärr. Men ska nog få ihop hans bok oxå (hoppas jag)
  • Cheri
    ZaraÖ skrev 2006-04-09 13:15:39 följande:
    Snyggt cheri!! fasiken vilken söt liten grabb du har!
    Tack, ja han är jättefin!

Tycker så synd om honom bara, han har lite lågt HB pga. något med magen, är på utredning. Så han är så blek o tunn på de bilderna, men han såg iaf lite piggare ut med ny frisyr!
Svar på tråden Scrapträsket