• Cheri

Scrapträsket

Skumpis skrev 2006-04-13 06:42:24 följande:
    Cheri skrev 2006-04-12 23:52:24 följande: Äh jag blir ju alltid lämnad i sticket hära..   Hur hinner ni på dagtid?? E junte förrns nu man får va i fred   En annan måste ju gå upp med pigg bebis klockan 6.00 ♥
    min sover tills jag går upp
  • Cheri

Tror jag ska ha mig en lååång skööön scraphelg i påsk! *massa inspiration*

• Cheri
    Glyfen skrev 2006-04-14 00:41:02 följande:
    Jag vill också ha det! Tänk vilken lyx det vore med mycket obruten tid, så man kan sitta i fred och fnula en lång stund och låta inspirationen flöda... Skulle så gärna vilja göra klart halvfärdiga grejer som ligger och dräller så jag kan börja med nytt! Tiden går ju alldeles för fort.. gah!!
    jaaaaaaa dumma tiden!! Skrikandes

Min busfröken har faktiskt sovit i flera timmar i sträck nu på kvällen så jag har hunnit med massor! Det är första gången på veckor som hon sover såhär! Sååå skönt! Skulle man ju kunna bli van vid Räcka ut tungan
  • Cheri
    Cia o krabaten skrev 2006-04-14 10:07:39 följande:
    Jag ser också fram emot en massa egen tid i påsk att scrappa på!!!!Såååå skönt när E's pappa är hemma och helst vill vara ensam med henne Skrev ut lite bilder igår kväll. Det är ju liksom en förutsättning för att kunna scrappa sen Så ikväll jäklar! Full med påskmat (fast bara lagom mycket Cheri )Glad påsk på er!Ta nu många fina påskkort att scrappa sen!!!
    Eller hur!
  • Cheri
    Skumpis skrev 2006-04-14 18:34:05 följande:
    Någon som har mycket journaling på några LOs som man får tjuvkika på ? ♥
    Inte jag

Kolla webmosterhelene, hon e bra på journaling!
  • Cheri
    MAMMSY skrev 2006-04-14 18:54:12 följande:
    Cheri: Å ja webmoster Helene älskar hennes LO:s dom e så snygga å välarbetade, fattar inte hur hon lyckas få dit så mycket text utan att det känns som för mycket.. Jag vill ha alla fluid chalks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tänkte bara berätta det
    ja hon är fantastiskt duktig, hon har en heeeelt annan stil än jag men jag gillar henne ändå
  • Cheri

titta in på papprika ist, där är det lätt att hitta henne, hon ligger först där på uppladdningslistan

• Cheri
    Skumpis skrev 2006-04-14 19:28:17 följande:
    Tack Cheri! Oh, shit vad hon skriver mycket. Får kolla om jag kan få lite tips där sen. Nu luktar det Jansson och magen börjar kurra... See you! ♥
    Ah jag vet hon e helt galen på att skriva.. men så pratar hon mycket oxå!
  • Cheri

Näh alltså.. äh jag såg den framför mig hur fin den skulle bli, älskar det där BG fusion pappret.. men sen kände jag plötsligt hur jag bara ville få den klar, stressade med sakerna hit och dit och sen blev den lixom inte alls vad jag tänkt mig.  Näh usch. Skrikandes

Men tack ändå

Svar på tråden Scrapträsket