• Cheri
    MAMMSY skrev 2006-04-16 21:11:07 följande:
    Cheri: ser fortfarande ingen väska.. men undrar om det e en sån rosa som jag vill ha.. nyfiiiiiiiiken
    meeeeeeen vad tusan??

aaah en rosa från MM, en sån där på hjul?
  • Cheri
    MAMMSY skrev 2006-04-16 21:15:42 följande:
     Måste "gnälla" lite fast snällt... nu har en massa vart inne å tittat i mitt galleri men nästan ingen har skrivit nått  Ni får gärna göra det jag blir så glad då även om det e konstruktivt
    jag skrev på scrappiz Gråter
  • Cheri
    MAMMSY skrev 2006-04-16 21:26:34 följande:
    Men du Cheri vad var det för väska DU ville ha, var det en lika dan? Jag ska snoka rätt på vad det där pappre hette med som skulle matcha din lo.. har det här nånstanns.. återkommer!
    eh jag vet inte Kunde ju inte skicka bilden, men det var säkert samma hehe

Åååååååååh vad jag längtar efter att mina saker som jag beställde igår ska komma!!! *älskar*
  • Cheri

happ.. nu har jag surfat runt i knasbanans galleri... nu vill jag bara lägga av o låta henne göra mina album.. Skrikandes

• Cheri
    Jo79 skrev 2006-04-17 15:35:03 följande:
    Alltså, nu har jag en fråga....Jag har precis scrappat klart en lo som jag hade tänkt ha med i en utmaning, som är på min dotter som sitter i en pool. Inga som helst kläder på, som brukligt är när man är liten, det är varmt och man badar... Hur gör jag nu när/om jag ska lägga upp den? Hur gör ni? Lägger ni inte alls ut losar med liknande motiv, eller censurerar ni bilden? Mamma till KaramEllen
    censurera absolut!
  • Cheri
    Cia o krabaten skrev 2006-04-17 15:15:41 följande:
    cid: Hon heter knasbanan på Scrappiz, men på Papprika.se (och här...) heter hon Fiffi.Datorutskrifter är ok, så länge du skriver på syrafritt papper.
    VA? finns hon här oxå? *S* Visste jag inte
  • Cheri
    Jo79 skrev 2006-04-17 15:39:58 följande:
    Hur mycket då? Hela kroppen eller bara valda delar? Det här är svårt! Jag hade inte tänkt lägga ut den utan att censurera, men hur mycket? Mamma till KaramEllen
    Så mkt som möjligt skulle jag göra! Men det är ju upp till dig
Svar på tråden Scrapträsket