• Cheri

Scrapträsket

Skumpis skrev 2006-04-15 19:11:01 följande:
    Cheri - Vad är det för bokstäver?Allmän fråga: Hur gör ni era titlar? Foamstamps? Beställer rubriker? Har färdiga alfabet? Skär ut själva? Skriver för hand? Det är det jag tycker är svårast. Kan ju inte ha tusen alfabet i lager hemma *dyyyyrt* ♥
    använder oftast BG stickers, mest för att jag inte haft något annat. 
    Men.. ska definitivt lägga en hacka på foamstamps... och så gillar jag chipboard alfabet.
  • Cheri

Ni som har foamalfabet? Vad kan ni rekomendera? Sitter här och tänker beställa!

• Cheri
    Cia o krabaten skrev 2006-04-15 20:09:27 följande:
    Kul Cheri!!!MEn den är ju inte typiskt din stil den med Marcus!Inte som de med Emelie men superfin ändå!
    den e ju "gammal".. en av de första jag gjorde
  • Cheri
    Cia o krabaten skrev 2006-04-15 20:01:26 följande:
    Cheri: Tycker oxå bäst om twanger. (Tror scraproom har oxå)Har 4 olika....Annars har jag två qk alfabet, säkert 30 olika stickers ark, 5 vanliga rubberstamps alfabet, Chipboard och "plast-chipboard" fast tunnare, 3-4 rub-ons, skrivar på datorn, ett par alfabetsmallar att dutta med stämpledynan i hmmmm Skriver en del titlar på datorn, och så några olika metallcharms som är alfabet.+ några till jag glömt nu.*Oj vad mycket det blev...*
    wow! Ja det är en hel del! *vill ha*
  • Cheri

Lustigt att ni alla gillar twanger.. av de som fanns inne på scraproom så låg inte twanger i topp på min lista Men så vet jag ju inte hur dom ser ut stämplade heller iofs

Hmm.. mkt kul... kan bli dyrt d här

• Cheri
    Cia o krabaten skrev 2006-04-15 23:34:09 följande:
    Cheri: Det är Twanger på min SMAKIS.Och så använde jag dem ikväll igen bara för vi pratat om dem MEn den får jag fota och fixa imorgon!
    Ok mmm den var ju lite lekfull

Tror ändå jag ska välja Alpha mixed och Jersey LC.. och Stencil.. hmm.. kan inte bestämma mig
  • Cheri

Länken funkade alldeles utmärkt för mig!

Svar på tråden Scrapträsket