• Cheri

Scrapträsket

Mmm mixen ska jag ha.. men sen kan jag inte välja mellan Jersey LC och Stencil.

Gillade etcetera LC bättre än UC.. kke man ska ta den då? Men då måste jag beställa från 2 ställen.. *hmm*

• Cheri

Nån som har en sån där rolling stamp??

• Cheri

Åh gud kan inte läsa! Får ont i magen bara av att tänka på det! GråterGråterGråter

• Cheri
    MAMMSY skrev 2006-04-16 17:57:06 följande:
    Hej Idag har jag vart hos Skumpis å scrappat lika kul som alltid! Tack snälla Skumpis för alla saker vi fick låna   Två nya LO:s i galleriet med! Kram Malin
    Låter kanontrevligt!!
  • Cheri

Känner mig manad att svara *fniss*

Miniatyrfotona är sk. indexfoton som fäljer med som en karta på fotona du framkallat

Det är nog stämplar du menar?? Det finns att köpa lite här och var i de flesta scrapbutiker

• Cheri
    bitte71 skrev 2006-04-16 19:45:53 följande:
    Cheri: tack för svaren! Ska genast kolla in stämplar *springer in till närmsta scrapbutik*Men indexfoton?!  Har jag inte fått när jag framkallat kort???? Jag har ju framkallat digitala bilder och skickat dem på nätet visserligen  - då kanske man inte får såna? Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
    Jo jag får, kanske beror på vart man framkallar?
  • Cheri
    bitte71 skrev 2006-04-16 20:04:55 följande:
    Cheri: då blir ju följdfrågan: var framkallar du ngnstans? Jag har skickat mina kort till www.framkalla.com och är väldigt nöjd med dem - men får inga indexfoton då som sagt Jargoon: nä, jag har ingen sån där avancerad skrivare: min skriver bara ut i svartvitt och låter dessutom konstigt så den är nog på väg att ge sig...Men tack för tipset! Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
    www.onskefoto.com
Svar på tråden Scrapträsket