Scrapträsket
mkk - de enfärgade från basig grey ligger under mönstrade
mkk - de enfärgade från basig grey ligger under mönstrade
mkk - kolla in Jo79:s lo:s. Hon har gjort en del med baby girl pappret om jag inte minns fel
Henriks wife - till kort kan du använda typ vilket styvt papper som helst. Jag brukar använda bazzil men det är mest för att det alltid finns hemma. Många bokaffärer har ju annars färdigvikta blanka kort som också går bra att använda.
Jo79 - klart jag kommer ihåg. Du gör ju så fina lo:s att de helt enkelt inte går att glömma
Inspireras faktiskt grymt av dina lo:s!
lillvilda - jo, bläcket i skrivaren är väl okej?! Jag har aldrig hört att det inte ska vara det. De flesta skriver ju journaling på dator.
Nu har jag gjort min första lo med nya stämplarna
Jag tyckte inte att det blev så bra men man lär sig väl vart efter. Det är ju verkligen jättesvårt att få det snyggt
Jag tänkte ändå skicka in den till scraputmaningen så ni får inte se den än
skissutmaningen menar jag ju såklart
Jo79 - Jättefina
mamma i småland - jag tycker det är roligare att scrappa efter skisser än på fri hand
Det kan både vara lättare och svårare. Lättare för att man har något att gå efter men svårare eftersom man ibland måste göra saker som man inte är van vid.
Var med i veckans skissutmaning och testa följ en skiss. Kolla utmaningstråden så hittar du vem som har skissen nu
www.familjeliv.se/Forum-5-179/m8453808.html
mamma i småland - nu är det ju inte jag som har gjort skissen men jag antar att det betyder att det ska vara dekorationer där. vill man följa skissen slaviskt så ska det väl vara korsstygn där.
*Hoppas nån hojtar om jag säger fel nu* :o