Inlägg från: Loppan79 |Visa alla inlägg
  • Loppan79

Scrapträsket

mamma i småland - såg att du redan hade fått svar i andra tråden, var visst lite sent ute

• Loppan79

Henriks wife - men det kan ju bli skitsnyggt med vitt bakrundspapper och någon snyggt mönstrat papper till.

• Loppan79

Henriks wife - det öppnar en scrapbook affär i Karlstad efter sommaren. Sök på scrappiz så tror jag att du hittar den, den hette nått med Annas..... har jag för mig.

• Loppan79

längtans tider - jag har använt mix alfabetet på grattiskortet i mitt galleri och på min lo i denna veckas utmaning men jag vet inte om jag får säga vilken som är min Men du får väl kika och gissa

*viskar lite tyst* -jag tror sagomamma vill att du ska gå in i hennes presentation

• Loppan79

Bokstäverna är mellan 2-3,5 cm långa. Jag har stämplat med acrylfärg men man kan också använda fluid chalk.

• Loppan79

Meli - mixalfabetet hittar du i sagomammas butik Det är tre foamstampalfabeten i ett set.

• Loppan79

liiinda - den fanns under punchar förut. Ser ut att vara slut nu

Fnyz- jag har också beställt därifrån och det funkade kanon. Har du fått orderbekräftelse? Där stod det vilket ordernummer jag hade. Maila henne och fråga annars, hon var ganska snabb att svara på mail har jag för mig.

• Loppan79

Edma - jag blir inte heller klok på scrappiz sidan. Tycker det är värdelöst att man inte kan se personens galleri när man hittar personen. Har flera gånger stört mig på att jag vill kunna se mitt egna galleri, men då måste jag hitta en av mina egna lo:s i galleriet och sedan klicka mig vidare från den. Eller är det nån annan som vet hur man gör det enklare?

• Loppan79

Åååå, vad jag är lycklig att jag hann beställa retron innan de var slut överallt

Svar på tråden Scrapträsket