Scrapträsket
Föresten, vad kul med artikel i tidningen Sagomamma
Föresten, vad kul med artikel i tidningen Sagomamma
Vadå för svamp?
Jag tänkte försöka med nått budgetalternativ först
Fast såna svampar till stämplarna kanske inte kostar alltför mycket.
Mina föräldrar ska till Göteborg nästa helg så jag tänkte spara lite portopengar. Jag ska beställa på pappersbiten som ligger i närheten av Göteborg så hämtar dom det
Nienna Calaelen - å, det var ju den butiken jag var ute efter. Ska genast gå in och kolla om de har det jag vill ha. Tack!
Jo79 - det är superenkelt att sätta öljetterna med silentsettern, man liksom bara trycker lite och vips så sitter de där
Menar du basic greys - Urban Cuture? Det är mina absoult favvopapper just nu. MÅSTE beställa snart!!!
BillaBong -
ribboncharms tror jag man fäster på bandet, alltså trär bandet igenom.
chalk använder de flesta på sina lo:s. Oftast är det liquid chalk man använder. Antingen för att göra kanterna lite "brända" eller för att markera kanterna. Man kan säkert använda till fler saker också. Kolla runt lite i gallerierna så ser du att de flesta har lite mörka kanter på sina papper, då är de chalkade.
Måste in och kika jag också
Jag sitter och försöker få ihop ett kort till mors dag. Måste låta det ligga och vila ett tag för jag är inte riktigt säker på dekorationerna - ska jag ha ett enkelt stilrent eller ska jag sätta dit dekorationer. Hm, svåra beslut
Bitte71 - jag har bara en liten hjärstans, har bara använt den till 1 lo och till nått kort. Jag skulle verkligen vilja ha den stora retroblomman, den tror jag är ett riktigt bra köp
Nu har jag laddat upp ett mors dag-kort i galleriet. Som vanlig tar jag tacksamt emot konstruktiv kritik