Scrapträsket
Bitte
Våra sambos verkar ha lika konstiga prioriteringar. Min föredrar att göra gräsmatta istället för att köpa scrapsaker. Konstigt tycker jag, men han måste väl också få ha en hobby!
Bitte
Våra sambos verkar ha lika konstiga prioriteringar. Min föredrar att göra gräsmatta istället för att köpa scrapsaker. Konstigt tycker jag, men han måste väl också få ha en hobby!
Sitter och ska skriva en arbetsansökan och har kommit till fritidsintressen som man ju ska skriva lite om. Men hur förklarar man att man pysslar med scrapbooking. Ingen vet ju vad det är! Skulle ni ha utelämnat det eller vad skulle ni skriva?
Jag har ju inte så många andra fritidsintressen så nått vill man ju skriva
Eller kan man ha bara sin dotter som fritidsintresse
Min mans dotter tar studenten imorn och jag tänkte göra en egen liten skylt som min dotter kan ha på skolgården och sen ge istället för kort (eller så gör jag ett kort också vi får se...) Är det någon som har gjort något liknande och kan komma med tips? Den kommer inte vara så jättestor som en vanlig skylt utan kanske A3 format eller liknande.
Men vad skriver jag? Min mans syster ska det stå
Marajjah - å så den som intervjuade dig visste vad scrapbooking är? Har typ inte träffat en enda männsiska som fattar vad jag pysslar med
Okej, jag vet att jag är helt ot nu men snälla hjälp mig. Jag måste få iväg det här förbannade ansökningsbrevet idag och jag är skitdålig på att skriva om mig själv. Tjänsten jag söker är en administrativ tjänst. Snälla kom med förslag på vad jag kan skriva mer. Såhär har jag skrivit om mig själv:
"Som person är jag glad och positiv. Jag tycker det är roligt att arbeta och försöker alltid göra mitt bästa. Efter att ha arbetat som konsult i många år har jag lärt mig att snabbt komma in i nya arbetsuppgifter och arbetsgrupper. Jag har lätt för att prata med olika slags människor och har inga problem att hantera stress.
Fritiden ägnas till största delen åt min dotter på ca 1,5 år. När hon har somnat pysslar jag med scrapbooking, dvs att arrangera fotoalbum med papper och dekorationer. Jag hinner också med att träna och umgås med vänner på fritiden."
Förlåt alla att jag är helt OT, ni behöver inte svara om ni inte vill. Jag vill bara så gärna få feedback på mitt brev. Brevet är alltså längre än såhär men det är det här jag har skrivit om mina personliga egenskaper.
Tack tr3z
Måste skicka det innan tre så jag litar på dig att det låter bra.
bitte71 - sagomamma har ju precis fått mixalfabetet till sin butik så där borde det inte vara slut.
Tack för hjälpen!
Jo79 - vad konstigt att du inte fick ditt paket från scrapbookbutiken. Det jag beställde därifrån i onsdags fick jag i brevlådan igår! Iof var det bara en chalk men storleken på brevet borde ju inte spela något roll!
Jag tokgillar bg urban cuture just nu. Sen blev jag ju väldigt förtjust i de papper nån visade igår, de hette också nått på Urban väl! Dom måste jag beställa nästa månad, denna månads scrapbudget är redan slut
Åsa80 - För att komma igång så kan det ju vara till hjälp att följa en skiss eller scraplifta, alltså härma någon annans lo. Lycka till och glöm inte att visa upp resultatet här
Nu har jag lagt upp studentkortet jag har gjort. Jag tog ett gammalt kort, det som är ett grattiskrort i mitt galleri med stämplade bokstäver och gjorde klart insidan bara. Sen har jag lagt upp studentskylten jag gjorde också!