• MAMMSY

Scrapträsket

ÅÅ free shipping vilken lyx hon brukar skriva ner värdet på paketet å sen skrivaatt det e "a gift" för då får tullen inte ta det jättebra!!! Förra gången jag beställde väntade jag i nästan 4 veckor å nu denna gången gick det jättesnabbt 1,5 vecka Visst finns det hur mycket kul som helst där? Såg du om hon hade fått in prima blommorna igen?

• MAMMSY

Smulan söt! Hur hinner du???? Jag e glad om jag lyckas scrappa en LO i veckan  eller ens det...

• MAMMSY

du fyller i din adress som vanligt,zip code=postnummer å så får du välja outside usa and canada på province (tror jag att det står..) å sen trycker du creditcard, så kommer en ny sida upp å där fyller du i ditt kort nummer, sen får du en bekräftelse till din mail, å sen en när din order e skickad Jag fick paket från dom idag, det gick supersnabbt, 1,5 vecka bara Skrattande

Måste berätta en till sak! Jag e så glad för jag har fått en scrappiz mentor Miggy (hon på scrapfun) som ska hjälpa mig med min scrapping Nu ska sambon å jag mysa å kolla film i lugn *peppar,peppar* å ro för en gångs skull Ha det tjejer!

• MAMMSY

Man kan handla med paypal fast det vet jag inte hur det funkar.. men tror inte att det skiljer nått i pris fast jag vet inte..

• MAMMSY

Å  JO79 GRATTIS I EFTERSKOTT PÅ SHUSHU ÅRS DAGEN

Kram Malin
  • MAMMSY

Skumpis hon skriver Gift på paketet å vad värdet ligger på, hon brukar skriva ner det lite, jag beställde för 27$ men hon skrevatt det innehöll saker för 10$, står det gift på paketet så får inte tullen lov att ta det 80 papper det lät kul, nu kan du ju iallafall inte skylla på att du inte har några papper hemma längre iallafall
    Mentor kan man få på scrappiz, man ansöker om medlemsskap i mentorprogrammet, sen kollar man på listan vilka som e med så väljer man en som man vill ha, pm:ar denne å kollar om den kan, sen så lägger man upp en handlingsplan typ vad man känner att man behöver bli bättre på å så får man lite uppgifter å synpunkter av mentorn, så blir man (förhoppningsvis ) en bättre scrappare

Kram Malin
  • MAMMSY
    Arg mamma här.... Fick inte scrappat idag, elak sambo gick ut fastän det var min scrapptid   men imorn då jädrans!!!
  • MAMMSY

Cheri: Å ja webmoster Helene älskar hennes LO:s dom e så snygga å välarbetade, fattar inte hur hon lyckas få dit så mycket text utan att det känns som för mycket..
    Jag vill ha alla fluid chalks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tänkte bara berätta det

• MAMMSY

Skumpis mammaarmen e bäst jag vet jag har värk i min...  gjort klart 2 Lo:s idag   fast den ena har jag bara monterat, den har legat halvfärdig länge så jag har inte vart så duktig som det låter.. Å nu e det snart läggdags Julia vaknade en gång i timmen i natt å skrek mammma å grät hysteriskt i sömnen    så jag e helt slut, måste ju vila upp mig tills på söndag då ska jag hem till skumpis å scrappa

Godnatt å Glad Påsk
Svar på tråden Scrapträsket