• MAMMSY

Scrapträsket

bazzil= enfärgad cardstock = färgat styvt syrafritt papper

• MAMMSY

hmn det ska finnas helt slät cardstock.. kommer inte på vart jag sett det bara kan vart på scrapkammaren.se eller scrapoteket fast jag är inte säker. SDen ser ju strukturen på papprena större ut än vad den egentligen är, själv har jag fastnat för Linne serien från bazzil, om du kikar in i mitt galleri så ser du "linnestrukturen" på min goa napp å "True love" LO:rna

• MAMMSY

Mamma i Småland: Å det pappret vill jag oxå ha har letat över allt efter det..

• MAMMSY

JO79 Grattis!!! vad roligtSkrattande smyger genast dit å kollar

• MAMMSY
    GRATTIS SAGOMMAMMASkrattande Vad kul att du äntligen har öppnat din butik! Ska genast kika in, å lovar att göra många täta besök i framtiden
  • MAMMSY

Neeeeeeeeeeeej våran dator dog igår, så nu kanske det dröjer ett tag innan jag synns här igen    sitter just nu på sambons jobb, släpade hit honom på en söndag, stackarn.. Ha det så bra jag får väl slösa tid på att scrappa istället tills vi fått en ny dator...

Kram malin
  • MAMMSY

Kikar in snabbt här beroende som man är .-D sitter hos en kompis med dator hemma.. Så egentligen borde jag väl vara lite social men scrapträsksberoende som man är så var jag tvungen å bara säga Hej!

• MAMMSY

Fyyyyyyyyyyyyy vad jag saknar er allihopa    sitter å försöker scrappa numera när jag inte har nån dator, men det e inte lika kul när man inte kan kika in här å få lite feedback! hoppas ni mår bra allihopa iallafall, håller på att lösa datorproblemet hemmanu snart borde jag ha tjatat hål i huvet på sambon om ett datorinköp.. han hävdar fortfarande att det vore trevligt att leva på nått annat än nudlar i ett par månader framöver.. men snart har jag nog lyckats övertala honom.. ses då stora kramen så länge!

Malin
Svar på tråden Scrapträsket