Scrapträsket
Mama: Jösses vad snyggt!!!
Åh tackar! Då är jag med i matchen igen! ![]()
Mama: Jösses vad snyggt!!!
Åh tackar! Då är jag med i matchen igen! ![]()
Ska ge mig på att köpa hem ett par Chalks nu och undrar hur de används. Alltså rent praktiskt - hur man får fast färgen på kanterna (där jag tänkt använda dem mest). Vad det låter på namnet, Fluid chalk, så låter det ju som om det vore rinnande. Eller ja, som en blöt stämpeldyna kanske. Använder man svamp och duttar dit färgen eller hur sjutton gööör man?
Sen funderar jag på vilken färg som passar bäst till "brända" kanter? Svart, brunt, mörkrött?...
-
Och en sista sak...
Jag köpte en stämpelfärg hos panduro (http://www.pandurohobby.se/order/ProductServlet?cmd=detail&aid=510786) men färgen syns ju för bövelen inte :P Har testat på de flesta färgade underlag, men det vill sig inte. Ok att jag ville ha metallic, men inte SÅ metallic :P
Sagomamma:
Tack för tipsen!
Jag hittade en som jag gillade som jag tror var Chestnut Roan. Ska bli spännande att se hur det här blir ![]()
Jag har också en liten hjärtstans som jag använt en gång och det var när jag TESTADE den
Var inte meningen att jag skulle köpa ett hjärta utan köpte fel, så jag får la skylla mig själv :P Men den kanske kommer till användning...någon gång :P
Retroblomman ska jag köpa, den tror jag kommer bli välanvänd ![]()
PamPam:
Ser fint ut! Snyggt med stygnen :)
Bitte: Jättefint! Blev bara ros, hade inget ris att komma med
Har en fundering däremot... När jag gör rubriker skulle jag vilja ha lite större text än de stämplar jag har. Vill du avslöja hur du t.ex. har gjort rubriktexten "efterlängtad" på bilden: "LO nr 4: efterlängtad"...? ![]()
Hur lägger man in bilder här? ![]()
Åh, vad enkelt!
Tackar!
... och varsågod ![]()
Hallå hallå!
Jag är på jakt efter stora bokstavsstämplar. Kanske 3-4 cm på höjden... Någon som har tips på webshopar som säljer såna?