Inlägg från: BillaBong |Visa alla inlägg
  • BillaBong

Scrapträsket

Satt och pysslade ihop ett litet Morsdagskort till min mamma i går - finns i mitt bildgalleri nu. Inget jätteavancerat, men i alla fall...

d(-_-)b
  • BillaBong
    tr3z skrev 2006-05-29 11:22:56 följande:
    mamma i Småland - Jag tar absolut inte illa upp!  Men då vet man ju att det inte är nån mening att försöka kolla in LO's i ditt galleri, vilket jag säkert kommer ha glömt nästa gång du säger att du har uppdaterat Så om du ser mig i besökslistan och jag inte har skrivit nåt i gästboken så vet du varför jag varit inne och snurrat

Ja jag kan säga detsamma på en gång!  Är inne och snurrar hos alla i tråden för att se om det kommit ngn ny LO och för att jag antagligen glömt att jag var där för tre sekunder sen  

d(-_-)b
  • BillaBong

Hahaha! OJ vad dum jag kände mig i dag när jag hämtade ut mitt paket från Pappersbiten (snabb och bra service, rekomenderas!). Jag hade beställt Foamstamps - Alpha Mixed, en flaska Prima-blommor och retroblompunchen. Öppnade paketet, nästan kastar ut allt och spanar vilt efter mina bokstäver som jag längtat så mycket efter  ... "VAAAR ÄÄÄR MINA BOKSTÄÄÄVER?" Problemet var att jag letade efter en plastskiva med utskurna bokstäver i som man duttade färg i med Foam BRUSHES (inte stamps alltså)... Det här blev snurrigt! Huvudsaken var att de i alla fall fanns i paketet, men i en lite annan skepnad än vad jag fått för mig. Men så som de såg ut var ju faktiskt mycket bättre än så som jag trodde, så jag är toknöjd ändå

d(-_-)b
  • BillaBong

Jag tar kort på min(a)...

d(-_-)b
  • BillaBong
    Sagomamma skrev 2006-05-29 19:43:16 följande:
    Foamstampsmixen är ju hur snygg som helst i verkligheten, har dem i min ägo nu, och jag bara lääängtar efter att få använda dem

Jag med! Sitter här och ammar som sjutton och hoppas att lilltjejen blir så mätt och slut att hon somnar tiiidigt i kväll så jag kan få sätta igång och scrappa ... heeela natten, hihi. Sambon jobbar mellan 21:00-07:00

d(-_-)b
  • BillaBong
    Mystjejen skrev 2006-05-29 19:52:43 följande:
    Hej! Undrar över foamstampsen... Hur funkar de? är det som vanliga stämplar? Så om man köper ett set så har man allt som behövs (förutom färg då)?? Såg att det fanns nåt som hette foam brushes, vad är det???Johannapanna: Jag fotar med digitalkamera.

Jag är, som du säkert förstog om du läser mitt inlägg om paketet jag hämtade i dag, inte helt inne på det här med Foamstamps (hehe), men vad jag förstog är det "bara" som en kumgummiplatta med en skumgummibokstav på varje sida...och man använder dem som vanliga stämplar fast utan "handtag".

Undrar också vad de där Foam Brushes är till för? Finns det kanske en sån "mall" ändå med bokstäver som man ska dutta brushes:arna(?) på?

d(-_-)b
  • BillaBong
    Loppan79 skrev 2006-05-29 19:57:43 följande:
    Billabong - oj, våra beställningar var ganska lika från pappersbiten Mina föräldrar hämtade min beställning hemma hos henne i lördags - mix stämplar, retropunch och primablommor Stämplade lite idag då jag började med ett grattiskort. Det är lite trixigt att få det riktigt snygg såhär i början. Men man lär sig väl

Ja de var ju precis lika? Fränt! Kan tänka mig att det är lite trixigt, men det där kommer man säkert in i efter ett tag. Har inte provat än, väntar på att dottern ska somna innan jag kan börja

d(-_-)b
  • BillaBong
    Cia o krabaten skrev 2006-05-29 20:12:41 följande:
    Jag fick oxå med mig bokstavsmixeb hem från mässan! Köpte den sista!!!Får se när de passar att använda Foambrushes är skumpenslar som man använder att dutta akrylfärg på sina fs för att sen stämpla med dem och TVÄTTA PÅ EN GÅNG!

Jahaaa, då hajjar jag Men kan man inte lika gärna använda tp skumsvampar som mn har när man diskar?

d(-_-)b
Svar på tråden Scrapträsket