• ZaraÖ

Scrapträsket

Jag har handlat där nu! Ska dit och hämta upp min beställning! Får väl skvallra sen

• ZaraÖ

jo79 nu ser jag ju inte bilderna men jag tycker det låter skit snyggt med svart till! Kan ju bara bli supersnyggt med det turkosa vattnet! Black tie monne?

• ZaraÖ
    Jo79 skrev 2006-04-25 15:22:00 följande:
    Fasiken vad snabb du var Zara! Hoppas att du lämnat lite åt oss andra.... Mamma till KaramEllen
    haha ja vist jag är världens snabbaste scrap shoppare tror jag, tog min ca 4 minuter skulle jag tro
  • ZaraÖ

Jag kunde inte hålla mig från black tie heller, köpte ett collectionpack! Åh så kul det ska bli när jag får dom!
    jo79 tänk dig vad snyggt o kombinera dom med några ur lollipop collectionen då! *superdreggel*

• ZaraÖ
    Jo79 skrev 2006-04-25 15:27:30 följande:
    Har de fast fraktkostnad.... eller inte? Hittar ingen info...? Mamma till KaramEllen
    står bara: fraktkostnader enligt postens gällande prislista..o att hon mailar fraktkostnaden efter beställning.
  • ZaraÖ

Skicka ett mail och fråga. Jag mailade henne och hon svarade direkt!

• ZaraÖ
    Jo79 skrev 2006-04-25 15:34:37 följande:
    Kanske både black tie och lollipop collectionen då....? Mamma till KaramEllen
    Åh ja vist vore det super snyggt ihop med semester bilder! Blir lite avis jag har ju inga semester bilder o scrappa
  • ZaraÖ

Peak - ja hon gör super snygga grejer! har varit o dregglat i hennes galleri förut

• ZaraÖ
    Peak skrev 2006-04-25 15:39:14 följande:
    ZaraÖ - ja man blir förbannad på henne och vill binda fast hennes armar eller nå´t...och inser att man själv inte har fantasi för 5 öre...
  • ZaraÖ
    Jo79 skrev 2006-04-25 15:40:13 följande:
    Jag vågar inte... måste nog vänta 0000på rengarna på torsdag... ooops bebis! Det blir så jobbigt om man inte kan betala räkningarna för att jag shoppat loss på scrappgrjer... Sambon blir nog argsint då... Mamma till KaramEllen
    hihi ja då kanske det är bäst att vänta lite!
Svar på tråden Scrapträsket