• ZaraÖ

Scrapträsket

Gutes med ny tråd, började tröttna på evighets scrollet

• ZaraÖ

fina Lo:s ni lagt ut tjejer!
    sabika jag försökte för första gången igår göra en LO efter en skiss och det gick inte alls! fick total block och kunde inte göra nått, så för mig funkar det inte alls att göra efter nån annans skiss, men det där är nog olika..

• ZaraÖ

Hola o trevlig helg på er!
    Jag håller på o pysslar med 2 minialbum som jag ska ge bort, jätte skojigt, det går ju så mycket fortare en o scrappa en LO!
    Har lagt ut bilder i mitt galleri på framsidorna..kommer mer förhoppningsvis om inte allt förlänge!
    (pst.. ni får ha överseende med stämplingen, det är min första ever )

• ZaraÖ

Cheri- Men åh! är det du som gjort den där jätte fina LO:n!! jag har ju gått in på scrappiz massor av gånger de senaste dagarna, bara för att titta på den! tycker att den är helt underbar!
    STORT grattis!

• ZaraÖ

Cheri
    Vet föresten vad du menar med urban papperna, dom är ju helt underbara dom med, tog lååång tid innan jag vågade sätta saxen i dom! (bevis på att jag vågade finns i galleriet )

• ZaraÖ

tjo det var ju jätte kul o scrappa minialbum en ny addiction tror jag! Nu på morgonkvisten har jag knepat ihop 2 sidor till. hoho jag som brukar va såå seg! (finns i mitt galleri för den nyfikne)

• ZaraÖ

nån här som handlat från scrapbooking supplies online? funkar det bra? nån som fått dom o märka paketet med gift? Dom har ju alla wild asparagus papper och i love them! Måste ha!

• ZaraÖ

nån här kanske vet om man kan få tag på dom nån ananstans annars?

Svar på tråden Scrapträsket