• ZaraÖ

Scrapträsket

jo79  tell me about it!!  jag älskar ALLA bg papper! jag ska gifta mig i en bg scrappad klänning en dag! *drömmer*

• ZaraÖ

haha ja då kan man snacka om some serious papper match! med prima i håret och brads i öronen..oh så tjusig jag ska va!

• ZaraÖ
    Sussieb skrev 2006-04-25 16:23:21 följande:
    nytt kort hos mig att titta på....
    Fiiint!!!
  • ZaraÖ
    MAMMSY skrev 2006-04-25 17:41:09 följande:
    ZaraÖ fniss får jag vara din tärna då i klänning av sweet pea serien å sen till bröllopsmiddag tycker jag du ska bjuda på den där delikata middagen du skrev om för ett tag sedan vad var det nu.. Stuvade chatterbox å BG soppa?
    HAhahaa! javist! Alla är bjudna se till att matcha bruden bara!! Blivande maken kommer givetvis ses i black tie collectionen medans brudtärnornna kommer att kunna beskådas i fussion fodral.
    Kasta inte ris, tänk på zara, kasta eyelets!
  • ZaraÖ

bläk jag har min första scrapblock hjääälp! Gråter

• ZaraÖ

12*12 (inches tror jag det ska va) är 30*30 cm
    priserna för cardstock brukar väl ligga på 5:an pappret.

• ZaraÖ
    bitte71 skrev 2006-04-26 18:02:03 följande:
    Hej hopp...Har en liten fråga: om man ska köpa bokstavsstämplar (alltså såna små ca 1 cm höga): vilket är bäst - magnetstämplar eller vanliga stämplar (såna av gummi)???Sedan har jag beslutsångest: var inne på scrappics igår och ville köpa lite mer papper. De hade ju de flesta av Junkitz papper så det är jag klar över. Men sedan har de ju hela kollektioner av Basic Grey oxå och de var så fina allihop ju! Jag kan bara inte bestämma vilken jag ska ta: lollipop, phunky eller vad?! *i-landsproblem, jag vet*Kan inte ni som provat några av kollektionerna hojta till så kanske jag kan smita in till er och kolla hur det blev - då kanske jag kan bestämma mig... Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
    jag har i galleriet! alla är bg papper!
  • ZaraÖ
    Cheri skrev 2006-04-26 20:02:11 följande:
    hey folks.. vad händer.. jag har scrapswacka
    välkomen till scrapswackeklubben
  • ZaraÖ
    Cheri skrev 2006-04-26 20:14:40 följande:
    ZaraÖ skrev 2006-04-26 20:03:31 följande: Cheri skrev 2006-04-26 20:02:11 följande: hey folks.. vad händer.. jag har scrapswacka välkomen till scrapswackeklubben neeeeeeeeeej vill inte!
    Nej jag vet jag har provat att säga upp medlemskapet, men det funkar inte!! Gråter
Svar på tråden Scrapträsket