• Cheri

Scrapträsket

Nu ska jag ha en egen utmaning.. att bara använda ett foto.. betyder alltså.. inga indexbilder FörvånadSkrikandesHemlis

• Cheri
    ZaraÖ skrev 2006-04-24 00:16:58 följande:
    Måste fråga fröken cheri, vad är det för papper till blommorna på nya lo:n? bazzils? jag har ju aldrig använt mig av det än så länge..men det är ju såå snyggt!
    Flåt.. men vilken ny LO??
  • Cheri

ursäkta om jag e trög.. *amningshjärna* Generad

• Cheri

Ogillar sidor där man måste klicka hit och dit och dit o hit för att beställa, bättre med dom som man har möjlighet att kryssa för flera tex. papper samtidigt och sen "lägg i kundkvagn" o så hamnar flera där samtidigt... om det finns möjlighet så är det en bra grej Det ska gå så snabbt och smidigt som möjligt att göra av med pengar, annars hinner man tänka efter o ångra sig

• Cheri
    ZaraÖ skrev 2006-04-24 00:16:58 följande:
    Måste fråga fröken cheri, vad är det för papper till blommorna på nya lo:n? bazzils? jag har ju aldrig använt mig av det än så länge..men det är ju såå snyggt!
    Om det är blommorna på utmaningsLO´n du menar, så är det urklippta blommor från det här fantastiskt SJUKT fina papper!! http://www.minneskatten.se/butik/index.php?main_page=product_info&cPath=65_127_141&products_id=607 
  • Cheri
    ZaraÖ skrev 2006-04-24 15:46:02 följande:
    Ja vist var det! suuuper snålt tycker jag! så nu bidde det inga rub ons  *hoppas på sagomammas butik*
    du kan säkert maila Estee om det, hon brukar vara jättetrevlig, hon kan säkert fixa lägre porto för dig om du förklarar!
  • Cheri
    Angelica80 skrev 2006-04-25 20:57:37 följande:
    Frågade innan men fick inget svar.. Så frågar igen då Vilken sida är billigast när det gäller enfärgade tjocka papper???Sen undrar jag oxå. Om det står såhär: "White12*12 vit kartongblad"Är storleken då 12x12 CM eller är det nåt annat???MKT tacksam för snabbt svar då jag ska beställa så fort som möjligt.Tack på förhand!
    Det är tum, alltså ca 30x30 cm
  • Cheri

hey folks.. vad händer.. jag har scrapswacka

Svar på tråden Scrapträsket