Cheri skrev 2006-04-26 20:14:40 följande: ZaraÖ skrev 2006-04-26 20:03:31 följande: Cheri skrev 2006-04-26 20:02:11 följande: hey folks.. vad händer.. jag har scrapswacka välkomen till scrapswackeklubben neeeeeeeeeej vill inte! Nej jag vet jag har provat att säga upp medlemskapet, men det funkar inte!!
shit oxå!! Kanske om man framkallar lite nya foton??
finns det plastfickor till mindre format än 12x12? funderar på att börja med att scrappa ett receptalbum men pga ofta kladdiga fingrar vid matlagning så är plastfickor ett måste... Jag har kollat i många butiker men inte hittat något.
åh jag har fått ett åsnt kul paket från papp&scrap idag! Foamstamps..stitches..stampler o massa mer kul!! *lycklig* Hoppas blocken släpper nu!! *ber till gud*
Japp!! bara på med frimärkena igen o så poff iväg i brevlådan adresserat till mig!!
inte jag heller!! skit oxå måste ringa farbror doktorn och fråga om han har nått starkt mot den här skiten! Lite inpirations piller eller nått i den stilen! Eller kanske pysselpiller..
Idag SKA jag ta mig ur det här! Fick ju dom där super fina flowers foamstamsen från mm igår! I lööv them! Men åh jag önskar att jag hade haft vitt bazzil hemma...eller svart! skulle vara så snyggt o stämpla på!