• Cheri

Scrapträsket

längtans tider skrev 2006-05-21 00:18:35 följande:
    Detta hör inte hit men: GRATTIS FINLAND!! (lordi)Coolt att de vann!
    yeeeees!!! Håller med!!!
  • Cheri
    Sagomamma skrev 2006-05-21 00:21:57 följande:
    mamma i småland:Jag har använt foamstamps som jag har duttat på spotlight akrylfärg (helt vanlig vit då alltså) på med vanliga foambrushes. Då ser det så där "stämplat" ut! Cheri har använt samma alfabete fast med Dark brown fluid chalk i stället på sin senaste som hon tipsade om!cheri:Lite häftigt är det allt att ha en egen PP! Som att ha en actionhjälte eller nåt avbildad efter sig ju!cid:Hmm.. Jag vet bara en...bitte:Hmm, skrev jag i din gb att jag också tyckte din dubbel var fin? Hmm, det tyckte jag i alla fall!
    Macki har en egen han oxå, ska fixa en till hela familjen haha
  • Cheri
    Cia o krabaten skrev 2006-05-21 21:53:43 följande:
    En helkväll för sig själv och så blev det inget scrappat alls!!!!!Inte kollat på hockeyn heller-Dumma dumburks dator!
    whaaaaat?? hur kan man inte titta på hockey
  • Cheri
    Cia o krabaten skrev 2006-05-21 22:05:34 följande:
    SKulle ju scrappa istället och fastnade framför datorn... I 4h nu!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Mmmhmm.. förstår precis
  • Cheri
    Sagomamma skrev 2006-05-21 22:13:11 följande:
    Cheri skrev 2006-05-21 22:04:34 följande: whaaaaat?? hur kan man inte titta på hockey Hur KAN man titta på det?
    Mäh haaaallåååå skrevs ju lixom hockeyhistoria idag

• Cheri

Häpp.. man kke skulle ... ............... scrappa?

• Cheri
    Skumpis skrev 2006-05-22 21:24:48 följande:
    Idag har jag fått mina papper fårn houseofpaper *glad* Tyvärr har scraplusten ännu inte kommit tillbaka. Tror jag fick för mycket när vi satte igång med utmaningarna. ♥
    lr hur?? samma här
  • Cheri

Nyfiken, snälla haka på listan om ni känner er träffade

Jag ska gå på SkapaStockholm på lördag:
    Cheri

• Cheri
    Jag ska gå på SkapaStockholm på lördag:
    Cheri
    Blue Vapor
  • Cheri
    Blue Vapor skrev 2006-05-24 19:17:48 följande:
    Theodoris - det funkar alldeles utmärkt att skriva ut på datorn! Kör på bara!Cheri - skulle just fråga lite smått om någon mer ska dit... jag kommer smyga omkring där med barnvagnen..hoppas det är ganska mycket mer rymligt än var det var på HRC i höstas.... Blond tjej med svart Bugaboo, det är jag det! och en uttråkad sambo i släptåg... hehe.
    haha jag med med vagn, den har väl ni alla sett
    Men ingen sambo i släptåg utan en vän
Svar på tråden Scrapträsket