• Cheri

Scrapträsket

Porslinsdockan skrev 2006-04-28 10:54:30 följande:
    MammsyTusen tack äntligen någon som svarade
    Jag svarade inte eftersom jag inte beställer från U.S.A...
  • Cheri
    Sagomamma skrev 2006-04-28 16:29:29 följande:
    SÅÅ!!! NUU är äntligen www.scrapbookbutiken.se öppnad, kika gärna in och kolla på mitt fantastiska Öppningserbjudande!!!
    weheeeeeeee GRATTIS!!!!!!!
  • Cheri

Nahmen tack hörrni!

Usch.. har så himla mkt att göra så jag lär inte hänga här så mkt på ett tag nu, kikar in då o då, hoppas ni inte glömmer bort mig!! Gråter

• Cheri
    2xA skrev 2006-05-04 11:29:53 följande:
    Åååh Meli - snart har du övertygat mig. Ett problem är att jag måste ha butiken både på svenska och finska och det betyder ju dubbelt med jobb. Jag är liksom inte så speciellt bra på finska...Fast det går nog att lösa.Jag lovar att göra lite efterforskningar om hur man gör här i Finland för att starta eget, så får vi se...
    Du får ha den på engelska då.. finnar e junte så bra på det så d jämnar ut sig
  • Cheri
    Cia o krabaten skrev 2006-05-04 22:35:58 följande:
    Skumpis: Det där lät lite mystiskt...Hoppas det blir rätt nu. Duår kolla noga.... (Om du nu orkar )Kikade runt lite och såg att det bärjar dra ihop sig för Skapa Hobbys mässa här uppe hos oss (Stockholmstrakten)27/5 är det, KUL!!!
    WAH??? Vill gååå!! vad berätta mer?!
  • Cheri

Åh måste gå.. måste måste måste...

Penga munPenga mun spara pengar slösa bort, shoppa shoppa shoppa... ojojoj

• Cheri

haha precis, tack för den hörru, förstörde min nattsömn

Jag har faktiskt aldrig vare sig köpt eller använd Prima

• Cheri
    Cia o krabaten skrev 2006-05-04 23:32:01 följande:
    Hmm fattar inte det sista inlägget nu, men jag kanske ska gå och sova Om du undrar vilka utställare så vet jag inte.Skapa-såklart -och det lät som Papprika oxå...
    hahahaaaahhaa gud så typiskt mig.. jag lixom tänker saker för mig själv och sen pratar (lr skriver) jag saker efter det och förväntar mig att folk ska förstå vad jag pratar om..

Vad jag menade var att:

Jaaa vad jättekul med mässan!
    Vilka härifrån tänkte gå dit? Kan vara intrsssant o veta vilka man ska smyga på hehe
Svar på tråden Scrapträsket