• Cheri

Scrapträsket

Cia o krabaten skrev 2006-05-04 23:43:43 följande:
    Haha Ok, då räcker jag upp handen. Jag SKA dit!!! Och ska smyga på CHeri, men vet inte om jag känner igen dig utan dina söta barn...
    Vi kan vinka till varann ovanför huvudet på resten av folkmassan
  • Cheri
    Cia o krabaten skrev 2006-05-04 23:43:43 följande:
    Haha Ok, då räcker jag upp handen. Jag SKA dit!!! Och ska smyga på CHeri, men vet inte om jag känner igen dig utan dina söta barn...
    Den lilla följder med så håll utkik efter vagnen *fniss*
  • Cheri
    Cia o krabaten skrev 2006-05-04 23:53:24 följande:
    OK det gör vi Jag ska försöka komma dit tidigt med tanke på folkmassan på papprikas mässa i våras.... Vill ju inte riskera att ngt är SLUT!!!
    Wow ! Är det fullproppat?

Jag måste bara försäkra mig om att jag kan släpa med mig någon stackare dit innan jag lovar att jag går *sällskapsjukling*
  • Cheri
    Cia o krabaten skrev 2006-05-04 23:59:42 följande:
    Haha, men du har lättare att armbåga dig fram ensam...Vet inte om det blir lika mycket nu, det har ju varit lite tyst om denna, men man vet aldrig.
    Hoppas det bara är jag... och du.. så kan vi shoppa loss på allt vi vill..

sen när vi är klara släpper vi in resten... kanske 
  • Cheri

Jag e ju fortf rosa iaf så ni lär väl känna igen mig

Hur e d me er??

Själv ska jag logga ur.. måste scrappa, får ju ingenting gjort nu på våren! Förvånad

• Cheri

Jag scrappar

Fast nu ska jag göra som er andra.. sova zzzz

• Cheri
    snysop skrev 2006-05-15 21:51:26 följande:
    Hur sjuttsingen syr ni i mitten av 12x12 lo's? Når man verkligen dit med en symaskin? Har inte testat ännu...
    Jadå jag når, men man får "vika" den lite uppåt kanterna.. alltså mer "böja" kanske
  • Cheri
    Johannapanna skrev 2006-05-15 22:02:44 följande:
    Var hittar man skisser att scrappa efter?
    Vad vill du ha för skisser? Finns på alla möjliga olika forum.. om du vill vara med i vår skissutmaning så finns det en skiss att hämta i mitt galleri
Svar på tråden Scrapträsket