Inlägg från: Matriark |Visa alla inlägg
  • Matriark

Scrapträsket

Jo79 - åh nej, nu räcker det allt! Jag har redan spräckt budgeten  Inte tala om sånt där för mig!

• Matriark

Choko - välkommen ner i träsket Det går jättebra att göra tavlor, jag har bl a gjort och gett bort.. men tro inte att det räcker att göra EN tavla och sen är det färdigscrappat, nä album lär det bli också.

Sussieb - din lyxost Vilken dröm.. Jag brukar sitta med en bunt bazzils i händerna och tänka "den där färgen skulle jag haft på väggarna om jag haft ett eget hobbyrum"...

Har du kollar på scrapjazz.com? Mycket inredningsinspiration där.

• Matriark

Det totalla drömscraprummet....*dregglar*
    Bra idé att använda ikea-kryddhyllorna till band.. jag har sett dom användas till akrylfärg, men det såg bra ut med bandrullarna faktiskt. Inte för att jag har några rullar än, men när jag köpt

• Matriark

Har tänkt fota min lilla hörna och lägga i galleriet....
    Men jag måste få bättre ordning först

• Matriark

Cheri- vad var det för pappersförvaring du hade?

Jag har tagit över en hörna i vårat vardagsrum. sitter vid ett skrivbord som har förvaring på baksidan. Fotohörn, brads och annat småplock i ziplockpåsar på anslagstavlan. album och papper i ikea bokhylla, datorn bakom skrivbordet.
    Sitter och snurrar mellan datorn och skrivbordet alltså

• Matriark

Jag tror jag ska ta och uppsöka IKEA Apropå IKE så ligger mina spillpapper just i en sån där eeeh.. Ikea-grej.. sån med tre skjutbara hyllor på ställning, inte vet jag vad den heter....

Nu har jag lagt ut en ny LO i mitt galleri. Det är min första helt utan foton, tillhörande ett album om "Våran historia". Min och min sambos historia alltså.

• Matriark

Haha, jag la in en beställning på pysselpunkten igår och beställde bland massa annat hela tre pennor till Oskyldig får inte nog....
    "Amor vincit omnia" betyder föressten "kärleken övervinner allt". Hittade en bra sida med latinska citat igår, om det är fler som vill använda latin på sina LO´s (det ser ju så intellektuellt ut )
    http://hem.passagen.se/ovisen/latin.htm?k

Jag bara spottar ur mig länkar idag

Svar på tråden Scrapträsket