Scrapträsket
nea1
Jag sätter mina LOs i album i plastfickor, då är de skyddade och samtidigt flyttbara.
nea1
Jag sätter mina LOs i album i plastfickor, då är de skyddade och samtidigt flyttbara.
Vad är ni beroende av i ert scrappande? Bara nyfiken
Själv måsta jag nog säga chalk
och blommor, vet inte hur man scrappar utan blommor alls
Fnyz
'
Klart det är ok, syftet ÄR ju att vi ska hämta inspiration av varandra
bitte71
KOlla på scrappiz, det kan vara ganska svårt att hitta dem, eftersom de är gamla collectioner, så lägg ut en fråga på Scrappiz.
Loppan79 '
Alla butiker med F-skatt får lägga upp sig på Scrappiz, och det är alltid sponsring då man betalar för att ha sin banner där.
Humla78
9*9 finns det nog inga plastfickor till. Däremot 8*8.....
Skumpis
Jag håller med, så ser det ut i mitt album med. Ett tips är att alltid göra dubbla LOs, då ser det snyggar ut i albumen, men eftersom en sida tar så lång tid för mig, så är det inte ett alternativ, och jag vill ha det kronologiskt, så det får se ut som det gör i albumet ...
2xA
Jag tycker du ska göra slag i saken! Dte låter ju som att du faktiskt vill. Se det så här, att om du tröttnar, så rea ut allting till inköpspris. Det är jätteroligt, och jag har inte ångrat mig en sekund. Dessutom, om du tröttanar så rear du bara ut allt till inköpspris, så har du inte heller förlorat några pengar.
Nu gör du så här, att du loggar ut från FL, och så ringer du det som motsvarar skattemyndigheten i Finland, och ber dem skicka de balnketter som du behöver!
Så iväg med dig nu
Loppan79
Nej, att begära F-skatt är gratis. Det kostar om du vill registrera en firma, men det är valfritt. Det är mest om du vill namnskydda. Tror det är 1000 kronor eller något sånt. Sen beror det ju p om du ska ha en butik som är fin, eller bara hemma sas, så det är upp till var och en vad man vill lägga ut, reklam ex, men att skaffa en F-skatt kostar inget, och är man osäker, så räcker det ju att börja där. Jo, domänregistrering och e-butiken kostar också, lite.
Jo79
Nu har jag varit inne och röstat. Usch, det var så svårt att välja, måååånngga fina LOs