• Meli

Scrapträsket

Fnyz

Jättefint! VIsst är det roligt Önskar jag hann mer.

• Meli

Fnyz

Jo, det är klart, men å andra sidan ska man inte köpa på sig allt för mycket i början, dels kanske man inte tycke rdet är roligt, och dels så tar det ett tag innan man hittar sin stil, och mycket av det man kanske köpt i början används aldrig, för att det inte är ens stil...

• Meli

MAMMSY

Varför anser han det? Nudlar är ju jättebra mat, med en bra sammansättning av vitaminer

• Meli

Loppan79

Det är den jättestora blomman som många har på sina LOs, den ser lite 70-talsaktig ut, runda kronblad. Har den inte själv, så jag kan inte visa, men Scraproom har haft den då och då. Den tar slut ganska fort.

• Meli

15 kronor är ju lite väl, förmodligen kör de med samma påslag som på sina andra produkter, men de lär väl upptäcka att det inte fungerar

• Meli

trollmossan

Vet inte riktigt om jag förstrå första delen av din fråga....

Men annars, jag scrappar bara på ena sidan, jag använder nästan alltid bara mönstrade papper och de har ju bara en vit baksida i alla fall

• Meli

mamma i Småland

Prova att ringa, det bör ju finnas ett tel på hemsidan annars, så kan du få ett snabbare svar.

• Meli

Pyret78

Du ska helst inte använda de riktiga ULbilderna, för de bleks efter ett tag, utan skriv ut dem på fotopapper istället

• Meli

Mamalicious

Text kan du vänta i word, nere till höger finns en knap

• Meli

Mamalicious

FÖrlåt mitt inlägg skulle inte kommit med, för jag har en annan version, och kom inte ihåg i huvudet, men det nere till höger finns en knapp, och sen väljer man "vänd vågrätt" sök i hjälpmenyn, söäk påp vänd vågrätt tex, så bör du komma rätt

Svar på tråden Scrapträsket