Inlägg från: Loppan79 |Visa alla inlägg
  • Loppan79

Scrapträsket

snysop - jag kör också med 12*12. Tycker det är ett bra format eftersom man får plats med mycket bilder och dekorationer.

Nu ska jag snart och hämta ut kort som jag lämnade inte på lunchen för framkallning. Första framkallade korten med nya kameran

• Loppan79

Meli - nu blandar du tum och cm? 30 cm och 8 tum va???

• Loppan79

Det ska vara en fråga och inte ett påstående om det inte är tydligt

• Loppan79

....men sjutton vilken svenska jag använder idag Hoppas du fattar Meli! Jag får skylla på att det är fredag eftermiddag och jag börjar bli TRÖTT!

• Loppan79

snysop - ja och plastfickorna sätter jag i album.

Är det någon förresten som vet vart man kan beställa bra plastfickor 12*12 billigt?

• Loppan79

Ja anmäl Tingeling. Man blir så j-a trött på den butiken. Tråkigt när det finns sååå många seriösa och så råkar man handla av dem....

• Loppan79

Jag undrar samma som Skumpis???

Dessutom håller jag med om allt skumpis sa ang. nätbutiker i några inlägg ovan. Jag hatar också att komma in i varukorgen för varje sak man handlar. Men när jag väl är i varukorgen vill jag se små bilder på det jag handlat eftersom det alltid hamnar typ dubbelt så mycket där mot vad jag har råd med

• Loppan79

Meli - kommer du sätta igång med månadspaket igen i maj? Såg att du hade fått in lite nya fina grejer

• Loppan79

mammsy - Jag kan ju svara då blir det inte reklam Såhär svarade Meli i min gb:
    "Jepp, nu i maj kommer månadspaketet igen, den första. Uppehållet beror på det hemska illamåendet, blä, har inte klarat det helt enkelt, men nu så"

Svar på tråden Scrapträsket