• Anonym (Beslutsångest)

    Rädd att förstärka pojkväns komplex

    När jag träffade min kille märkte jag att han hade svårt att bli hård. Jag trodde först att det berodde på att han har så stor och att det bara skulle ta längre tid pga det. Flera andra har sagt samma sak till mig och jag kämpade ibland sjukt länge utan framgång. Till slut tog jag upp det och det visade sig att han kände sig obekväm pga just sin storlek och vissa grejer som hänt innan gjorde att han var nervös att jag skulle tycka han var för stor. Sen blev det värre för han blev stessad av att den var så mjuk att det inte gick Efter det ganska långa samtalet där jag sa vland annat att det nog inte skulle vara några problem att jag ju valt honom oavsett storlek osv osv . Efter det har han haft mycket lättare att bli hård han känns mer självsäker. Problemet är att han också blir så pass mycket större nu. Jag är så rädd att jag inte kommer kunna klara det och helt krossa hans självförtroende. Jag var faktiskt lite osäker redan innan men jag trodde knappast att det skulle bli såhär. Ska jag bara säga det rakt ut eller försöka klara det bara.

  • Svar på tråden Rädd att förstärka pojkväns komplex
  • Anonym (Beslutsångest)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-02-20 07:26:47 följande:

    Har du lovat att samlag inte ska vara några problem eller hur menar du?


    Jag har väl i nån slags iver kläckt ur mig att jag haft liknande förr. Vilket inte var riktigt sant. Men jag hade ändå en tro att det skulle funka med lite ansträngning. Jag hade inte en tanke på att han kunde bli så stor som han e
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (Beslutsångest) skrev 2019-02-19 22:07:18 följande:

    Han är i mitten av 20 års åldern. Och ja jag har haft sex med flera killar innan.

    Ja jag har kört med händerna men jag blir så otroligt trött i armarna. Han kommer ju aldrig plus att han vill att man ska vara så otroligt snabb och samtidigt klämma så hårt att jag får mjölksyra innan han kommer.. enda som funkar e när han hjälper till typ


    Man blir ju väldigt nyfiken på vad din kille gör för att DU ska njuta och få orgasm?

    Eller är det ditt jobb att fixa er båda?
  • Anonym (Beslutsångest)
    Anonym (Hmmm) skrev 2019-02-22 19:05:16 följande:

    Man blir ju väldigt nyfiken på vad din kille gör för att DU ska njuta och få orgasm?

    Eller är det ditt jobb att fixa er båda?


    Han gör det mesta otalt o med händerna o e jäkligt duktig dessutom så det är inga problem alls.
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (Beslutsångest) skrev 2019-02-22 19:11:30 följande:

    Han gör det mesta otalt o med händerna o e jäkligt duktig dessutom så det är inga problem alls.


    Det låter ju jättebra! Berätta för honom hur mycket njutning han ger dig för att stärka hans självförtroende.

    Sen fungerar ju alla olika, att du ?har varit med välutrustade killar förut? betyder ju inte att din kille gillar samma typ av stimulans?

    Be honom visa på sig själv och hjälp till med hand, mun eller mus när han börjar närma sig orgasm.
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (Beslutsångest) skrev 2019-02-22 19:11:30 följande:

    Han gör det mesta otalt o med händerna o e jäkligt duktig dessutom så det är inga problem alls.


    Det låter ju jättebra! Berätta för honom hur mycket njutning han ger dig för att stärka hans självförtroende.

    Sen fungerar ju alla olika, att du ?har varit med välutrustade killar förut? betyder ju inte att din kille gillar samma typ av stimulans?

    Be honom visa på sig själv och hjälp till med hand, mun eller mus när han börjar närma sig orgasm.
  • Anonym (Beslutsångest)
    Anonym (Hmmm) skrev 2019-02-22 19:29:05 följande:

    Det låter ju jättebra! Berätta för honom hur mycket njutning han ger dig för att stärka hans självförtroende.

    Sen fungerar ju alla olika, att du ?har varit med välutrustade killar förut? betyder ju inte att din kille gillar samma typ av stimulans?

    Be honom visa på sig själv och hjälp till med hand, mun eller mus när han börjar närma sig orgasm.


    Det lär han ju märka men du har rätt i att jag kanske borde fokusera mer på det. Då kanske han lättare kan ta en sån nekan. Jo jag har vart med några men de flesta gillar ungefär samma. Sen har jag inte träffat nån ens i närheten av denna så jag e lite lost. Jag vet att han gillar att man fokuserar på biten närmast kroppen
  • Anonym (Tre)

    Känns som att du tar ut det i förskott. Är väl bara att prova?

  • Anonym (Beslutsångest)
    Anonym (Tre) skrev 2019-02-22 20:18:55 följande:

    Känns som att du tar ut det i förskott. Är väl bara att prova?


    Jo om han inte haft så dåligt självförtroende. Det känns som han skulle ta det hårt om jag skulle neka. Han fick ju inte ens upp den av nervositet för att jag skulle reagera som hans ex. Eller för tt hans ex förstört honom typ
  • Anonym (Beslutsångest)
    Anonym (Tre) skrev 2019-02-22 20:18:55 följande:

    Känns som att du tar ut det i förskott. Är väl bara att prova?


    Anonym (Tre) skrev 2019-02-22 20:18:55 följande:

    Känns som att du tar ut det i förskott. Är väl bara att prova?


    Sen har vi väl iaf vart nära men det kändes svårt
  • Anonym (Beslutsångest)
    Anonym (Hmmm) skrev 2019-02-22 19:29:05 följande:

    Det låter ju jättebra! Berätta för honom hur mycket njutning han ger dig för att stärka hans självförtroende.

    Sen fungerar ju alla olika, att du ?har varit med välutrustade killar förut? betyder ju inte att din kille gillar samma typ av stimulans?

    Be honom visa på sig själv och hjälp till med hand, mun eller mus när han börjar närma sig orgasm.


    Sen är MIN bästa gren nog oralt vad det verkar. Men plötsligt nu så känner jag att jag inte får till det på ett bra sätt med honom
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Beslutsångest) skrev 2019-02-23 17:04:59 följande:
    Sen är MIN bästa gren nog oralt vad det verkar. Men plötsligt nu så känner jag att jag inte får till det på ett bra sätt med honom
    Oralt kan ju vara svårt om han är stor. 
    Hur har det gått för er?
  • Anonym (Beslutsångest)

    Både och. Vi hade ett litet bråk o han tyckte väl först jag överdrev när jag sa vad jag tyckte. Men han e ju ingen dumskalle så han fattade till slut o nu har vi det helt ok. Egentligen är det rätt häftigt tycker jag. Och vi e mer på samma våglängd o kan släppa loss mer.

  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Beslutsångest) skrev 2019-03-05 18:35:47 följande:

    Både och. Vi hade ett litet bråk o han tyckte väl först jag överdrev när jag sa vad jag tyckte. Men han e ju ingen dumskalle så han fattade till slut o nu har vi det helt ok. Egentligen är det rätt häftigt tycker jag. Och vi e mer på samma våglängd o kan släppa loss mer.


    Men får ni det att fungera med sex i olika former då?
  • Anonym (Beslutsångest)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-03-06 07:19:44 följande:

    Men får ni det att fungera med sex i olika former då?


    Ja alltså jag kan tom tycka det e ganska upphetsande nu till skillnad från i början när det mest blev pinsamt o nervöst. Nu kan jag tycka det e kul o tillfredsställa honom o e mer självsäker i det. Men nej sex har vi inte haft ännu. Vi har prövat men det e svårt som fån att slappna av när det gör ganska ont. Jag vet att jag blundade o sen tänkte jag att han va inne men när jag tittade så syndens typ hela kuken utanför o jämfört med min kropp så ser den sjuuukt stor ut. O det får en inte o slappna av heller tyvärr
  • Anonym (Värre problem)

    Det finns personer med värre problem.

    Han fungerar ju ibland.

    Själv har jag en mikropenis och har ingen partner eller sexliv.

    Be honom gå till någon läkare för hans problem.

  • Anonym (Beslutsångest)
    Anonym (Värre problem) skrev 2019-03-06 20:32:15 följande:

    Det finns personer med värre problem.

    Han fungerar ju ibland.

    Själv har jag en mikropenis och har ingen partner eller sexliv.

    Be honom gå till någon läkare för hans problem.


    Hur menar du att han fungerar ibland? Det var i början han inte fick stånd. Nu får han stånd men sex funkar inte. Och ska man vara petig e det inget riktigt stånd för han blir bara hård men den ställer sig inte upp.

    Jag vmtycker inte man ska jämföra problem på det sättet. Du har mikropenis och det orsakar vissa svårigheter antar jag men du lär ju iaf komma in. Min kille har oversize o han kommer inte in. Vems problem som e värst bör ha svaret att det är mitt problem dom e värst för jag måste gå från att ha sex till att inte ha det trots att hemväg e ytterst normal. Dessutom e det jag som får ont. Det e jag som ska öva och vänja mig. Egentligen är det rätt sjukt drabbande för mig jag ska stå ut med smärta jag ska dessutom få hans besvikna yttranden när det inte funkar. Utöver det här jag pressen att åtminstone göra annat på honom.

    Och han visar tydligt missnöje när det enda jag kan göra e o slicka o runka. Han behöver inte ändra sin fysik för mig så varför ska jag få sura miner när jag enligt honom "e onormal för att jag inte får in hela ollonet i käften
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Beslutsångest) skrev 2019-03-08 23:19:58 följande:
    Hur menar du att han fungerar ibland? Det var i början han inte fick stånd. Nu får han stånd men sex funkar inte. Och ska man vara petig e det inget riktigt stånd för han blir bara hård men den ställer sig inte upp.

    Jag vmtycker inte man ska jämföra problem på det sättet. Du har mikropenis och det orsakar vissa svårigheter antar jag men du lär ju iaf komma in. Min kille har oversize o han kommer inte in. Vems problem som e värst bör ha svaret att det är mitt problem dom e värst för jag måste gå från att ha sex till att inte ha det trots att hemväg e ytterst normal. Dessutom e det jag som får ont. Det e jag som ska öva och vänja mig. Egentligen är det rätt sjukt drabbande för mig jag ska stå ut med smärta jag ska dessutom få hans besvikna yttranden när det inte funkar. Utöver det här jag pressen att åtminstone göra annat på honom.

    Och han visar tydligt missnöje när det enda jag kan göra e o slicka o runka. Han behöver inte ändra sin fysik för mig så varför ska jag få sura miner när jag enligt honom "e onormal för att jag inte får in hela ollonet i käften
    Det låter som om ni fortsättningsvis har det jobbigt.. Kan ni hitta en modell där ni har sexuellt umgänge utan samlag? Eller skulle det vara bättre om ni gick skilda vägar. Så att du kan hoppas på att småningom hitta någon annan, någon som du kan ta. Och kanske han också hitta en kvinna som klarar av honom. Eller är det så att han har så stora problem med sin storlek och bristande potens att han borde ge upp sex? Tragiskt i så fall, men man måste kanske acceptera sin begränsningar. 

    Hur var det nu, har du alls lyckats ge honom utlösning?
  • Anonym (Beslutsångest)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-03-11 12:01:32 följande:

    Det låter som om ni fortsättningsvis har det jobbigt.. Kan ni hitta en modell där ni har sexuellt umgänge utan samlag? Eller skulle det vara bättre om ni gick skilda vägar. Så att du kan hoppas på att småningom hitta någon annan, någon som du kan ta. Och kanske han också hitta en kvinna som klarar av honom. Eller är det så att han har så stora problem med sin storlek och bristande potens att han borde ge upp sex? Tragiskt i så fall, men man måste kanske acceptera sin begränsningar. 

    Hur var det nu, har du alls lyckats ge honom utlösning?


    Nja bättre än förut måste man ändå säga. Jag upplever inte alls samma nervositet o osäkerhet som innan.

    Som det e nu så här vi ju precis just den typen av sex utan att han stoppar in den nästan varje dag faktiskt. Men jag känner mig lite dålig eftersom jag ändå med eftertryck tidigare övertygade honom att det inte skulle bli något problem för oss.

    Jag vill absolut inte gå skilda vägar med honom då vi har ett så bra förhållande i övrigt. Jag har nog aldrig skrattat så mycket tillsammans med någon annan och han e dessutom väldigt bra med händerna och oralsexet är fantastiskt. Det känns nästan som att han vet vad jag känner och vill innan jag vet det själv.

    Min största oro är att han ska tröttna på mig innan jag haft chansen att vänja mig tillräckligt om jag nu gör det.

    Men som du säger så här ju storleken vart jobbig för honom tror jag. Enligt honom har han bara träffat en kvinna som han haft samlag med. De andra han träffat har inte fixat det. Vad gäller potensen så var det nog något som började med att hans ex i princip gjorde allt för o sänka honom sexuellt. Nu har han inga problem på det planet utan han blir hård. Sen står den inte som andra men det tror jag mest har med storlek och tyngdkraft att göra.

    Jag vet inte om man ska säga att JAG lyckats. Jag kan göra jobbet ett tag men på slutet vill han hjälpa till för att komma. Det är väl mest det som stör mig. Jag vet att jag inte är helt dålig på tex oralsex men jag får ju inte visa det med honom. Jag har lyckats suga av ollonet på honom men fick oerhört trötta käkmusköer nästan direkt. O dessutom kände jag hur tänderna kom emot nästan hela tiden. Jag skulle gärna vilja kunna ge honom mer njutning än så.
Svar på tråden Rädd att förstärka pojkväns komplex