Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Nej vad tråkigt att höra :( va de ett testa tidigt med samma märke som det du testa igår? Vill du skicka bild?:) än är det ju inte kört!
Det påverkar om du ska testa ja.
Hmm, bra fråga.. Jag trooor inte det, om något så kanske det eventuellt kan störa din egen produktion men det bör isf bara vara tillfälligt och under tiden du tar dem, de är ju bioidentiska dvs likadant sammansatta som dina egna.
Det skulle kanske kunna störa balansen mellan progesteron och östrogen, ifall du verkligen inte har någon brist, men det ger isf PMS-liknande besvär och borde också återställa sig när du slutar med dem igen. :)
Så ett eventuellt ja, men isf övergående.
Alltid bättre med bioidentiska hormoner än syntetiska iaf (som finns i ffa preventivmedel)!
Ja, de va ju det. Sträcket syns inte så finns inget å skicka, haha :) nä, så är det ju. Avvaktar med att ge upp till jag tagit nytt test med predicorearly i morgon inte:)
Låter bra att inte ge upp! Vi håller tummarna för ett till streck imorgon :D
Jaja, det är fullt normalt att det tar ett par dagar att komma upp, det gör det för mig med. :)
Men som innan, när jag hade brist, då tog det typ en vecka eller mer, och när den väl kom upp så långt den orkade så var det ju dags för mens och då dök den igen (och det var överlag ingen stor stigning alls).
Okej jag kanske får testa utan lutinus nästa cykel och beställa ett eget prov :) kan man ha olika nivåer av progesteron varje cykel?
Har du börjat testa än eller håller du dig? Jag va uppe kl.5 i morse å kissa utan att tänka på det så har inte kunnat testa ännu..
Ja, det beror ju på hurdan ägglossningen blir. :) Men vanligtvis lever man rätt likt månad till månad så det brukar inte skifta så jättemycket, det är ffa om man under perioden mellan mens och ägglossning haft det riktigt tufft med stress och slit på kroppen och hjärnan, eller druckit ovanligt mycket alkohol tex.