Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Helt underbart ju, hoppas verkligen att krämen ska hjälpa också!
Ja, jag med! Tur jag hittade den, annars hade jag sökt mer aktivt efter att köpa litinus "svart". Haha, desperationen!
Jag håller hårt i mina såna så förstår dig helt, haha!
Men får du slut på kräm sen och behöver mer så hojta till, jag har en plomberad och en som är typ halvfull eller nåt, som jag inte själv ska använda nu när jag fått tabletter. :) Säljer gärna vidare dem billigt dit de behövs.
Åh perfekt, tack! Är det 100 och inte 20 i styrka? Så konstigt att de är så olika, klinik till klinik.. läkare till läkare.
Fasen du, det var en bra fråga.. det är från Mia Lundin, får kolla upp det!
Åh perfekt, tack! Är det 100 och inte 20 i styrka? Så konstigt att de är så olika, klinik till klinik.. läkare till läkare.
Ja :D
"Varje pump ger dig exakt dosering av 20mg/dos.1 flaska innehåller 100ml, 76 pumpar per flaska"