Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Jag fick inte äta det när jag skulle göra spolningen, men vet inte om det var för att jag fick tid för spolning samma dag som jag troligen skulle haft ägglossning.. ring kliniken och fråga!
Varför äter du letrozol varannan månad?
Aha okej. Då förstår jag varför inte du fick. Jag väntar på mensen nu så jag kan försöka få tid för spolning.. hatar denna ovisshet där man inte kan lita på sin kropp.
Ja du, enligt min gynläkare *får* man inte äta letrozole varje månad om man skulle bli gravid utan att veta om det men förstått att jag är rätt ensam om det.. otroligt frustrerande att endast fått 6 försök istället för 12. Men samtidigt har jag fått chans till lite paus i mellan och dessutom sett om min kropp kan reagera själv. Men ja
Men vad konstigt. Min sa bara att jag måste göra ett negativt gravtest innan jag börjar.
Usch, va tråkigt! Hoppas att det går bra imorgon.
Även jag ska på vul imorgon. Har haft så ont i rygg, höft och mage sedan mensen tog slut och riktigt mycket ägglossningsvärk, så pass att jag haft svårt att gå ibland. Någon mer som får väldigt mycket värk pga letrozoltabletterna?
Tiden mellan Äl & Bim är sååå seg!
Usch, va tråkigt! Hoppas att det går bra imorgon.
Även jag ska på vul imorgon. Har haft så ont i rygg, höft och mage sedan mensen tog slut och riktigt mycket ägglossningsvärk, så pass att jag haft svårt att gå ibland. Någon mer som får väldigt mycket värk pga letrozoltabletterna?
Hur gick det för dig idag?
Här hade det, som misstänkts inte hänt någonting. Så idag avbryter vi detta försök och jag börjar med provera idag för att framkalla blödning. Kommer nästa gång köra dubbeldos letrozol.
Hoppar gärna in här.
Har tagit första omgången letrozol och tog igår otrivelle sprutan, hoppas att det tar sig på första försöket, samtidigt som jag inte vill att det ska ta sig på en gång (ska börja nytt jobb 15 april)
Har en son som är född november -16 och har försökt själva i ca 1,5 år utan framgång.
Jag är på min första letrozolkur och ska ha mens i övermorgon. Jättenervös!! Haft molvärk och stickningar i äggstock senaste dagarna. Började tydligt precis en v efter Äl och har sedan fortsatt. Någon mer som haft liknande? Inga andra symtom alls. Inte ens ont i brösten som jag alltid har innan mens. Hoppas såklart på att det är bebis men kanske bara äggstockarna som vaknat till liv pga letrozolen. Har ni fått några biverkningar av letrozolen?
Hallå!
Någon som börjar närma sig BIM? Själv har jag 3 dagar kvar och känner absolut ingenting och sitter bara och väntar på mina spottings som borde komma när som helst.....