Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Såklart (vem försökte jag egentligen lura) testade jag mig imorse, men skyller en del på min fertilitetsmonitor som blinkade o sa att jag kunde göra ett gravtest.
Resultatet enligt monitorn var icke gravid men det syntes ett till streck, svagt men det fanns där.
Någon som vet om det alltid är två streck på clear blues fertilitetsmonitors gravtester eller om det kanske, möjligtvis kan vara något? Distanserar hoppet så gott det går men det är så jobbigt denna eviga väntan...
Hej tyvär ALLTID streck på dem!
Jag har läst olika överallt och har heller inte fått två streck varje månad tidigare. Jag har ändå kört med monitorn 6 cyklar så det är lite konstigt..Har dock aldrig hittat ett officiellt uttalande från clear blue att det alltid är två sträck utan det är random personer som skrivit. Hur som, är inte förvånad, har inga symptom alls denna månad och skengraviditet är jag van vid tyvärr
Har någon av er hört något om att effekten av Letrozol kan sitta i längre än just den månaden man tar det? Jag tycker mig ha läst det någonstans, men hittar ingen pålitlig info nu..
Jag var hos läkaren för att få svar på progesterontest från förra cykeln (som bekräftade att jag fick ÄL då :) ), och då passade han på att göra ett VUL trots att vi tar paus från försökande denna månad och jag därför inte tagit Letrozol. Då såg allt tydligen perfekt ut som att det skulle bli ÄL inom någon dag... Sånt har inte hänt innan jag började med Letrozol, så jag funderar på om det kan vara så att effekten från första Letrozol-försöket i februari kan sitta i på något sätt.
Har någon av er hört något om att effekten av Letrozol kan sitta i längre än just den månaden man tar det? Jag tycker mig ha läst det någonstans, men hittar ingen pålitlig info nu..
Jag var hos läkaren för att få svar på progesterontest från förra cykeln (som bekräftade att jag fick ÄL då :) ), och då passade han på att göra ett VUL trots att vi tar paus från försökande denna månad och jag därför inte tagit Letrozol. Då såg allt tydligen perfekt ut som att det skulle bli ÄL inom någon dag... Sånt har inte hänt innan jag började med Letrozol, så jag funderar på om det kan vara så att effekten från första Letrozol-försöket i februari kan sitta i på något sätt.
Idag kom äntligen mensen så vi starta med nytt försök!
Idag kom äntligen mensen så vi starta med nytt försök!
Listan:
Emphz - letrozol kur 2 - gravid med missfall. Kur 3 avbröts. Inväntar nu mens med provera.
Efterlängtadsen2014 - letrozolkur 1 avslutades 25/3, inväntar VUL 1/4 när det är beräknad ägglossning.
Zey - letrozol kur 4, klar 6/3, inväntar vul 11/3. Ovitrille spruta 11/3, ägglossning 13/3. BIM 28/3
MariaMi - Letrozol kur 3, klar 28/2, vul 13/3 äggblåsa 22mm, ägglossning 12-14 mars. BIM ca 29/3. mallanbus - letrozol kur 2 klar 17/3, vul 25/3, bim 6/4.
Ma18 - ätit 4 letrozolkurer, inväntar nu spolning av äggledarna
Lisun - Letrozol kur 2, sista tabletten tas 10/3
GlitterLina- letrozol dubbeldos 5/4-9/4
Lunne - Pausar försök under mars, beräknad mens 11/4. Då startar andra försöket med Letrozol inför beräknat ÄL 25/4
oshark - Letrozol kur 1 (enkeldos) sista tabletten 25/3. VUL 29/3 treskiktad slemhinna 6,8 mm äggblåsa ca 18 mm ÄL beräknat senast 2/4.
Jag fick oxå mens idag! Upptäckte det precis!
Listan:
Emphz - Mens start 3/4, letrozol dubbelkur 5/4-9/4.
Efterlängtadsen2014 - letrozolkur 1 avslutades 25/3, inväntar VUL 1/4 när det är beräknad ägglossning.
Zey - letrozol kur 4, klar 6/3, inväntar vul 11/3. Ovitrille spruta 11/3, ägglossning 13/3. BIM 28/3
MariaMi - Letrozol kur 3, klar 28/2, vul 13/3 äggblåsa 22mm, ägglossning 12-14 mars. BIM ca 29/3. mallanbus - letrozol kur 2 klar 17/3, vul 25/3, bim 6/4.
Ma18 - ätit 4 letrozolkurer, inväntar nu spolning av äggledarna
Lisun - Letrozol kur 2, sista tabletten tas 10/3
GlitterLina- letrozol dubbeldos 5/4-9/4
Lunne - Pausar försök under mars, beräknad mens 11/4. Då startar andra försöket med Letrozol inför beräknat ÄL 25/4
oshark - Letrozol kur 1 (enkeldos) sista tabletten 25/3. VUL 29/3 treskiktad slemhinna 6,8 mm äggblåsa ca 18 mm ÄL beräknat senast 2/4.